Vad ska lillebror heta?
Vi har två namn som vi tycker passar lika bra men vi kan inte bestämma oss. Ett gammalt namn som inte är så vanligt men på uppgång och ett klassiskt namn som alltid "går hem". Vilket tycker du bäst om?
Vi har två namn som vi tycker passar lika bra men vi kan inte bestämma oss. Ett gammalt namn som inte är så vanligt men på uppgång och ett klassiskt namn som alltid "går hem". Vilket tycker du bäst om?
Uhm jag vill inte lägga mig i er namnsmak eller så, men jag tror inte han skulle uppskatta namnet Knut när han blir ~18år...:)
Jämnt skägg mellan två gedigna namn (om än inte personliga favoriter), men jag säger nog ändå Gustav.
Röstar för Knut som står på vår lista. Vackert, klatchigt, manligt och sött. Efter "Vikings" ska det tydligen fått ett litet uppsving i USA så helt omöjligt på engelska är det inte heller. Knutte fult smeknamn, men vilka av dagens ungar vet vad en knutte är?
Gustav är okej. Klassiskt och safe, men så mycket min generation att jag har tröttnat på det. Lite grått namn.
Röstade på Knut, tycker det är jättefint och gillar att de inte har ett smeknamn som Gustav har, Gurra.