• Anonym (ts)

När äl med pregotime?

Hej när fick ni äl med pregotime?
    har långa och orgegelbunda menscyklar mellan 35-52 dagar.
    Glad

• Svar på tråden När äl med pregotime?
  • Snigelkott

Hela poängen med pergotime är ju att justera ägglossningen till en normal nivå. Jag följde läkarens rekommendation på när vi skulle ha sex och det funkade finfint, sen blev bf framflyttat typ tre dagar så kanske var äl lite senare än beräknat. Minns inte de exakta dagarna som rekommenderades i huvudet (och jag testade inte, bara sexade på) men om du jättegärna vill kan jag rota fram pappret där det står? Vad har din läkare sagt?

• Anonym (Olika)

Saknar man äl av sig sjäv eller har sen äl brukar den komma tidigare,senast dag 22 brukar de säga-annars är risken stor att man inte får äl. Har man äl i sig själv kan den tvärtom komma lite senare. Gjorde den för mig,dag 18 mot 12-14 i vanliga fall.

• Anonym (ts)

ok han har inte sagt så mycket än ska dit nästa på kontroll för se hur min kropp regerade på pregotime =)

• Anonym (ts)

idag är jag på dag 3 med att ta pregotime och har lite värk i "tjrjmagen" är det bra eller dåligt?

• Anonym (Olika)

Äggblåsorna som växer mest troligt. Som det ska! Glad

• Snigelkott

Har hittat papret vår läkare skrev. 12-17e dagen efter mensens första dag skulle vi rumla. Dag 28-30 förväntades ny mens och så ny kur, samma rummeldagar och sen testa på dag 28. Eller om det var 29... Vi fick ett litet plus i alla fall och i skrivande stund inreder han bokhyllan med bitar av en briojärnväg.

• Anonym (ts)

ok hoppas de äggen växer  då Tungan ute

• Anonym (ts)

Puff puff Glad

• Anonym (ts)

Någon som har ätit/äter pregotime och har lite värk i "tjejmagen"? 
    När fick ni äl?
    =)

• Anonym (ts)

Aa stava är inte min bästa sida =)

Svar på tråden När äl med pregotime?