• kiwii

serien revenge

Vad hände med den? Vet nån hur det slutade? Kollade på den på torsdagar när den gick. Men sen slutade dom att visa den bara så där: (

• Svar på tråden serien revenge
  • Hallonröd

Nu sist körde dom ju dubbelavsnitt så denna säsongen tog slut rätt snabbt! Tror inte den kommer igen föräns till hösten Obestämd

• kiwii

Ja jag kollade några dubbel avsnitt sen måste jag ha missat eller så: ( Vad hände i slutet vet du det?

• Linda8801
    kiwii skrev 2014-05-07 19:29:31 följande:

Vad hände med den? Vet nån hur det slutade? Kollade på den på torsdagar när den gick. Men sen slutade dom att visa den bara så där: (

Finns att antingen ladda ner eller se online på swefilmer.com.

Där visar dom just nu säsong 4 :)

Kommer nya avsnitt varje söndag, men nu på söndag kommer sista avsnittet på säsong 4.
  • Linda8801

Dom kan ha slutat visa den på svensk tv då tittarsiffrorna inte varit så höga kanske?

• kiwii

Så var det säker va väl bara jag som tittade Ha ha ;)

• Linda8801
    kiwii skrev 2014-05-07 19:51:47 följande:

Så var det säker va väl bara jag som tittade Ha ha ;)

Det är ju en jätte bra och spännande serie så intresset borde ju varit stort :)
  • Hallonröd
    Linda8801 skrev 2014-05-07 19:49:31 följande:
    Dom kan ha slutat visa den på svensk tv då tittarsiffrorna inte varit så höga kanske?

Nej det tror jag inte...
  • Aniiee
    Linda8801 skrev 2014-05-07 19:48:27 följande:
    Finns att antingen ladda ner eller se online på swefilmer.com.

Där visar dom just nu säsong 4 :)
    Kommer nya avsnitt varje söndag, men nu på söndag kommer sista avsnittet på säsong 4.
    Hur kan de visa säsong fyra när det bara finns 3 säsonger?
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Hallonröd
    kiwii skrev 2014-05-07 19:38:29 följande:
    Ja jag kollade några dubbel avsnitt sen måste jag ha missat eller så: ( Vad hände i slutet vet du det?

Nja...minns inte om jag såg slutet faktiskt men Emily blev ju skjuten av Daniel iallafall på deras bröllop och ramlade av båten... vet inte om det var det sista avsnittet eller om det var fler efter det?
  • kiwii

Hallonröd: det avsnitt er såg jag och nån efter det sen,vet jag inte vad som hände.

Svar på tråden serien revenge