• CTMT

Vad ger man för sorts present till en Personlig Tränare?

Min syster har precis blivit PT och ska även läsa om kosthållning. Trots att utbildningen "bara" har varit i några veckor, så vill jag ändå ge henne en examenspresent då hon kommer jobba med de hon drömmer och brinner för!

Så va ger man till en PT? Hon har redan träningskläder oh skor etc. Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Vad ger man för sorts present till en Personlig Tränare?
  • E2012smamma
    CTMT skrev 2014-05-08 09:07:46 följande:

Min syster har precis blivit PT och ska även läsa om kosthållning. Trots att utbildningen "bara" har varit i några veckor, så vill jag ändå ge henne en examenspresent då hon kommer jobba med de hon drömmer och brinner för!

Så va ger man till en PT? Hon har redan träningskläder oh skor etc. Kom gärna med tips!

Något hon kan använda för att anteckna kundinfo i. Antingen ett schysst block eller en iPad :)
  • E2012smamma
    CTMT skrev 2014-05-08 09:07:46 följande:

Eller visitkort :) fast det kanske hon kommer få där hon blir anställd
  • CTMT

Tack för era tips! :)

En iPad har hon redan (väldigt organiserad och framgångsrik kvinna (inom marknadsföring och ekonomi tidigare ;) som ska sadla om helt enkelt!
    Visitkort känns som något hon själv kommer vilja utforma i framtiden, hon ska jobba fram en kundkrets med start i sommar, och har en blogg som hon ska börja använda i detta syfte.

Svar på tråden Vad ger man för sorts present till en Personlig Tränare?