• MissLiz

Ni som blivit gravida med syskon efter mer än 1 år! Hur lång tid fick ni kämpa?

Jag kämpar och längtar efter ett syskon till min 3:åriga dotter. Nu har vi försökt i lite över ett år. Börjar bli riktigt tung och kämpigt! 

En fråga till er som faktiskt blivit gravida med syskon efter en längre tid; Hur lång tid dröjde det? Några magiska tips eller råd? Det skulle vara så härligt med framgångshistorier!

• Svar på tråden Ni som blivit gravida med syskon efter mer än 1 år! Hur lång tid fick ni kämpa?
  • Mammah2r

Jag har en dotter på 7år sedan ett tidigare förhållande. Träffa en ny man och vi fick en pojke juli-13 nu väntar vi nästa nov-14 Hann igalllfall få en mens emellan. Ge inte upp o lycka till :)

• Glinda

14-15 månader tog det, fick pergo efter ett år kanske hjälpte det, är nu i v 11.

• MissLiz
    Glinda skrev 2014-05-09 07:25:18 följande:
    14-15 månader tog det, fick pergo efter ett år kanske hjälpte det, är nu i v 11.
    Fick du det för att du har PCO eller bara för att du försökt länge?
  • arasall

Fyra år tog det efter att vi börjat försöka. Hade fyra MF och gjorde IVF:er emellan, men blev naturligt gravid efter fyra år och är nu i v 34. Tror det till slut bara kom ett bra ägg.

Svar på tråden Ni som blivit gravida med syskon efter mer än 1 år! Hur lång tid fick ni kämpa?