Min KK uppför sig märkligt :/ Normalt?
Jag är ny på det här med ytliga sexuella relationer. Jag har tidigare alltid haft pojkvän men efter att det tog slut ville jag bara träffa någon som kunde vara min kompis och som jag kunde "leka" med ibland utan att vi ställde några krav på varandra.
Sagt och gjort. Nu till problemet. Killen jag träffar uppför sig mer som en pojkvän än som KK. Eller så är det bara jag som har en skev bild av hur en KK är. Vi gosar när vi tittar på film ihop, han kysser mig ofta fint och passionerat även när det inte är kopplat till sex, håller om mig eller håller mig i handen när vi är ute eller lägger sin hand i mitt knä. Det är inte så att det stör mig egentligen. Han är ju supermysig. Men jag blir förvirrad för jag trodde att vi bara skulle träffas lite för att ligga med varandra ibland och jag vågar inte fråga vad han håller på med. Är rädd för att framstå som totalt knäpp.
Han har aldrig sagt att han har några känslor. Aldrig ens talat om att han tycker om mig i största allmänhet. Men jag känner att han tycker mycket om mig. Det känns i sättet han rör mig på liksom. Vi pratar minst en timme i telefon varje dag. Nu undrar jag om detta är ett normalt KK-beteende? Ska jag bara flyta med eller bör jag avsluta detta? Jag är verkligen inte redo för något seriöst!