• Anonym (Flickan)

Min KK uppför sig märkligt :/ Normalt?

Jag är ny på det här med ytliga sexuella relationer. Jag har tidigare alltid haft pojkvän men efter att det tog slut ville jag bara träffa någon som kunde vara min kompis och som jag kunde "leka" med ibland utan att vi ställde några krav på varandra.

Sagt och gjort. Nu till problemet. Killen jag träffar uppför sig mer som en pojkvän än som KK. Eller så är det bara jag som har en skev bild av hur en KK är. Vi gosar när vi tittar på film ihop, han kysser mig ofta fint och passionerat även när det inte är kopplat till sex, håller om mig eller håller mig i handen när vi är ute eller lägger sin hand i mitt knä. Det är inte så att det stör mig egentligen. Han är ju supermysig. Men jag blir förvirrad för jag trodde att vi bara skulle träffas lite för att ligga med varandra ibland och jag vågar inte fråga vad han håller på med. Är rädd för att framstå som totalt knäpp.

Han har aldrig sagt att han har några känslor. Aldrig ens talat om att han tycker om mig i största allmänhet. Men jag känner att han tycker mycket om mig. Det känns i sättet han rör mig på liksom. Vi pratar minst en timme i telefon varje dag. Nu undrar jag om detta är ett normalt KK-beteende? Ska jag bara flyta med eller bör jag avsluta detta? Jag är verkligen inte redo för något seriöst!

• Svar på tråden Min KK uppför sig märkligt :/ Normalt?
  • Anonym (dotdotdot)

Kommunikation.. Sätt upp reglerna för erat kk förhållande så slipper du bli fundersam. Finns väl inga regler direkt..

• Anonym (elli)

Sådär var min KK. Mina känslor började dock smyga ikapp mig efter alla samtal och gulligullande- och sedan sa han upp kontakten och började vara med en annan brud... Idag är dom gift och väntar sitt andra barn. Lyckligtvis han jag träffa en av hans kompisar som jag idag har varit sambo med sen 4 år tillbaka :) Slutet gott- allting gott haha!

Mitt tips till dig är dock att snacka med han. Kanske inte fråga vad han håller på med, men göra det klart för honom vad du vill ha ut av eran relation. Säg att du vill bara ha en KK, och inga känslor får bli inblandade. Säg nu inte att ni ska säga upp kontakten om känslor skulle börja blomma upp eftersom det kan få han att trycka undan dom längre i rädslan att förlora dig och när dom väl börjar synas så kan det bli riktigt jobbigt.. Säg bara vad du vill ha.

Alla KK relationer är olika. Jag har vänner dä deras relationer är allt från att dom stämmer upp möten, knullar och far hem medans andra har lite kelande inblandat. KK relationerna kan se ut precis som man vill, men jag tror nog att med kelande och romantiska gester kan känslorna sakta men säkert börja gro- och att om man vill ha det inblandat så får man vara lite uppmärksam.

• Smecker

Utan att gå in på detaljer, så är det generellt inte normalt att uppföra sig märkligt.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (idéer)
    Anonym (Flickan) skrev 2014-05-08 19:02:26 följande:
    Jag är ny på det här med ytliga sexuella relationer. Jag har tidigare alltid haft pojkvän men efter att det tog slut ville jag bara träffa någon som kunde vara min kompis och som jag kunde "leka" med ibland utan att vi ställde några krav på varandra.

Sagt och gjort. Nu till problemet. Killen jag träffar uppför sig mer som en pojkvän än som KK. Eller så är det bara jag som har en skev bild av hur en KK är. Vi gosar när vi tittar på film ihop, han kysser mig ofta fint och passionerat även när det inte är kopplat till sex, håller om mig eller håller mig i handen när vi är ute eller lägger sin hand i mitt knä. Det är inte så att det stör mig egentligen. Han är ju supermysig. Men jag blir förvirrad för jag trodde att vi bara skulle träffas lite för att ligga med varandra ibland och jag vågar inte fråga vad han håller på med. Är rädd för att framstå som totalt knäpp.

Han har aldrig sagt att han har några känslor. Aldrig ens talat om att han tycker om mig i största allmänhet. Men jag känner att han tycker mycket om mig. Det känns i sättet han rör mig på liksom. Vi pratar minst en timme i telefon varje dag. Nu undrar jag om detta är ett normalt KK-beteende? Ska jag bara flyta med eller bör jag avsluta detta? Jag är verkligen inte redo för något seriöst!
    "jag tycker så mycket om det vi har. Som jag varit tydlig med så vill jag inte ha en seriös relation. Men den vänskapen och den närheten vi har, vid sidan av sexet, tycker jag väldigt mycket om."
Svar på tråden Min KK uppför sig märkligt :/ Normalt?