• Anonym (v)

Kan man se om någon pausat sitt medlemskap på hp?

Trodde inte det var sant när jag upptäckte att min kille är på happy pancake! vi har träffats i fyra månader och är ett officiellt par och är så lyckliga ( vad jag trodde) Det står att han söker ett seriöst förhållande men har tagit bort sin bild. I faktan står det att han är upptagen som civilstatus. O ja jag vet allt detta för jag har haft ett gammalt fejkonto som jag hade glömt bort dock inte för att kolla honom. Nu är jag riktigt förvirradRynkar på näsan skrev till honom så får vi se om han svarar. Hemskt att försöka spela normal nu.

• Svar på tråden Kan man se om någon pausat sitt medlemskap på hp?
  • Anonym (lll)

När var han senast inloggad där?

• Anonym (v)

För ca en vecka sedan..

• Anonym (lll)
    Anonym (v) skrev 2014-05-08 20:03:09 följande:
    För ca en vecka sedan..
    Oj då.
    Men det bådar samtidigt gott att han tagit bort profilbilden och kryssat i att han var upptagen. Glad
    Han kanske bara kikade in om han fått några mail?
  • Anonym (v)
    Anonym (lll) skrev 2014-05-08 20:43:20 följande:
    Oj då.
    Men det bådar samtidigt gott att han tagit bort profilbilden och kryssat i att han var upptagen. Glad
    Han kanske bara kikade in om han fått några mail?
    Ja det tror jag nog bara han gjorde, men det jag inte förstår är att han inte tog bort den helt! han har ju ett förhållande och han säger att han vill ha mig för alltid och att han aldrig känt så här. Det lyser i ögonen när han tittar på mig och säger dagligen hur mycket han älskar mig och hur fantastisk vacker jag är.

• missan75
    Anonym (v) skrev 2014-05-08 21:03:51 följande:
    Ja det tror jag nog bara han gjorde, men det jag inte förstår är att han inte tog bort den helt! han har ju ett förhållande och han säger att han vill ha mig för alltid och att han aldrig känt så här. Det lyser i ögonen när han tittar på mig och säger dagligen hur mycket han älskar mig och hur fantastisk vacker jag är.

Men du har ju också ett konto?
  • Anonym (v)
    missan75 skrev 2014-05-08 21:09:33 följande:
    Men du har ju också ett konto?
    Ja ett gammalt fejk jag hade glömt ja men som jag blev påmind om genom min mail. Har inte mitt ursprungliga kvar det la jag ner för längesedan för det har känts så rätt med den här killen. Vi har allt tillsammans. Trodde jag iaf. Frågan är hur jag ska ta upp detta...
  • Anonym (hp)

Ja, du ser om personen har pausat sitt medlemsskap. Då står det (Pausad) med röda bokstäver.

• Anonym (nej)

Nej man ser inte med röda bokstäver?!
    Man ser inte medlemmen alls. Man försvinner från HP då. Kan inte sökas fram.

• Anonym (v)

ok då har han inte det. Jag mår illa ändå in i kroppen

• Anonym (v)

Skulle ni väntat o se om han svarar på mailet eller hade ni tagit upp det med en gång? då vet jag inte hur han tänkt göra framöver ju och får aldrig veta men hur ska jag stå ut?

Svar på tråden Kan man se om någon pausat sitt medlemskap på hp?