Jag klarar inte av kraven på jobbet. Jag har panikångest!
Hej,
Jag har svårt att hantera stress jag får lätt panik i stressiga situationer. När jag pluggade och skulle plugga till tentor hade jag svårt att koncentrera mig för att man hade stressen på sig att få minst G för att klara kursen och få CSN (pluggade på yrkeshögskola). I slutet av min studietid när man lämnade in examensarbete osv. så fick jag världens panikattack, jag har aldrig reagerat sådär förut och jag tänkte efter den gången att allt skulle vända sig när skolan var över osv.
Efter studierna jobbade jag extra på ett ställe där inte var så höga krav på mig. När det jobbet var över så bestämde jag mig för att söka vidare, till nya utmaningar. Oj, oj... vad jag ångrar mig idag. Nästan på en gång när jag började jobba på nya stället börjar jag få panik igen. Jag har varit nästan hysterisk en vecka nu (inuti, men kunnat verka lugn utanpå). Jag har panikångest hela tiden och jag ångrar att jag tog jobbet. Jag klarar inte av kraven som ställs på mig på nya stället. Jag kan inte säga upp mig för att jag har inte råd att vara arbetslös. Jag håller på att få psykbryt snart!
Jag känner mig så ensam, dum och värdelös. Vad ska jag göra???!!! Jag kan inte sova eller när jag somnar vaknar jag igen för att jag har panikångest