Vägglöss??
Hej! För ungefär två veckor sedan bodde jag och syrran på ett vandrarhem i Stockholm. Det var väldigt fräscht och vi var nöjda med vistelsen. Hon åkte hem därefter och jag stannade kvar i tre dagar till och bodde hos min kille. Efter några dagar när vi båda kommit hem (hon bor i Umeå och jag i Dalarna) så började vi märka konstiga bett på fötter ben och överarmar. Det ser exakt ut som myggbett som uppstår under natten och kliar under dagen. På många ställen sitter även betten på rad. Jag har sökt runt på alla möjliga orsaker och det verkar ju som att vi fått vägglöss.. Jag har även ringt det hostel vi bodde på och frågat om dom skulle vilja undersöka rummet, dom SA att dom gjorde det men hade inga spår eller andra klagomål från vägglöss. Min syster ringde även Anticimex och gjorde en koll och inte dom heller fann några spår, nu har hennes bett upphört men inte mina. Jag blir helt tokig av det här och kan inte sova på nätterna. En till konstig sak är att jag får massa bett men inte min kille som jag delar en 120 säng med. Eftersom vi är inne i mitten av maj månad och jag har inte sett en enda mygga kan det väl heller inte bero på mygg?. Jag har inte heller sett några spår av vägglöss men efter alla trådar jag läst låter det väldigt troligt. Jag kan även tillägga att jag inte har några husdjur, katt hund etc. Min beskrivning blev lite virrig mu men om det är någon som haft liknande problem, snälla hjälp!