• Tuva2

Liten solskenshistoria..

Har försökt sedan oktober-04. Efter ett halvårs försök blev det utredning och pergotime i mer än 6 månader pga min lindriga PCO. Inget hände... Laddade för insemination under hösten men då missade de ägglossningen på kliniken så vi kom överens om att testa med IVF innan jul. Mycket tårar och svårt att äta när testet visade - och jag sedan började blöda.
    Vi var slut och trötta och åkte och vilade upp oss på en strand i Thailand över julen. Väl tillbaka var jag åter lite stark. Gått och väntat på mensen för att kunna sätta igång igen men det har dröjt och dröjt. Hela 2 månader nu faktiskt..
    Så skulle jag på en fest i fredags (10:e) och ville bara kolla innan med ett test eftersom det skulle drickas en hel del.... Förväntade mig ju - men det var ++++++. Och ett jättestark sådant!! Och detta hände i en månad då vi inte hade någon behandling på gång men visst har vi älskat mycket. Fattar inte än att det är sant men försöker vila i glädje just nu och inte oroa mig. Första +:et i mitt liv.....

• Svar på tråden Liten solskenshistoria..
  • eyes of iziz

Vad roligt för dig! Jättegrattis till dig och din kille, lycka till med bebis!

• Fröken N

Härligt!
    Stort grattis och lycka till

• fröken fru

Jätte Grattis !!!!!!!!!!

• lynet70

Oj....vad trevligt att läsa. Grattis!

• lindaiv

Wow, mirakel & romantiskt..... det är full pott .

****GRATTIS***, till ökningen i familjen.....

• Leilani

I love solskenshistorier!!
    GRATTIS!

• Arrax

Jätte många grattis och lycka till med babyn.

Svar på tråden Liten solskenshistoria..