Jobbig situation
Har en sak jag skulle vilja ta upp och det är lite jobbigt! Har två barn sen tidigare och har träffat en ny som också har två. Vi har tagit det väldigt lugnt med barnen med att träffas och så och nu är vi uppe i två år snart tillsammans. Barnen har träffat varandra och det har väl gått sådär, de har tjafsat lite och jag och karln har rykt ihop några ggr pga det men har löst det efter hand.
Nu till mitt problem! Har så svårt för hans barn och jag har läst här och där att man minsann får bita ihop m.m och inte tro att man kan bete sig hur man vill. Hans minsta skriker så fruktansvärt mkt och får hon inte som hon vill så blir hon helt galen. Hon skriker! Tjatar sig blå helt enkelt och i min värld finns inte det där! För mina barn är nej ett nej. Detta kanske låter sim ingenting men jag drar mig för att flytta ihop pga detta. Så fort de öppnar sina munnar så är det gnäll, pappa jag vill ha det där, pappa gör det här, gnäll och sen skrik emellan. Pappan försöker vara konsekvent men jag kan tänka mig att det faller mellan stolarna ibland, för jag skulle inte stå ut med detta gnäll, vet inte om jag kommer göra det heller. Mina barn gnäller sällan för jag har förklarat att det funkar inte!
Alltså, detta är kanske i te ett problem men för mig är de det!:(