Fråga till tjejer som gillar smisk.
Tycker ni om att få lätt eller hårt smisk?
I vilken ställning vill ni bli smiskade? Stående på alla fyra? Liggandes över knät? Annat?
Hur reagerar ni när ni får smisk?
Tycker ni om att få lätt eller hårt smisk?
I vilken ställning vill ni bli smiskade? Stående på alla fyra? Liggandes över knät? Annat?
Hur reagerar ni när ni får smisk?
Jag tycker om att få smisk med handen, inga föremål. Ofta får jag smisk när jag står på alla fyra och suger av honom, han ligger på rygg. Han börjar försiktigt för att sedan smiska hårdare och hårdare. Ibland får jag lägga mig över honom på hans mage där han ligger på rygg och bli rejält smiskad. Det är väldigt upphetsande och jag blir väldigt kåt och ibland har jag kommit bara av smisket. Skönast är att bli rejält uppsmiskad och sedan påsatt bakifrån, då får jag somna med rosiga vackra skinkor och hans sperma i mig. Det är det skönaste som finns.
Hårt smisk älskar jag. Annars känns det bara fånigt. Det ska svida ordentligt. Ligger helst med trosorna neddragna över hans knä. Gärna med handen men uppskattar borste, paddel, ris mm. Otroligt skönt att få bli påsatt hårt bakifrån efteråt. Gillar inte pisk, det får jag dock ändå ibland när mannen tycker att jag behöver det.
Hur jag reagerar... Gråter. Men Gud så befriande det är! Blir även grymt upphetsad. Såklart.
Får smisk på två sätt, antingen över knät med hans hand eller stående på alla fyra och får bältet. Har testat både mjuk crop-piska och skohorn men föredrar handen eller bältet. Får alltid smisk i samband med sex men det är inte mesigt smisk jag får utan får ibland tills jag gråter.
Skulle gärna se att fler svarade. Alltid intressant att höra om hur andra upplever smisk. Det är ju inte precis ngt man diskuterar i personalrummet på jobbet...