• Anonym (Mannen)

Fråga till tjejer som gillar smisk.

Tycker ni om att få lätt eller hårt smisk?
    I vilken ställning vill ni bli smiskade? Stående på alla fyra? Liggandes över knät? Annat?
    Hur reagerar ni när ni får smisk?

• Svar på tråden Fråga till tjejer som gillar smisk.
  • Anonym (smiskad)

Jag tycker om att få smisk med handen, inga föremål. Ofta får jag smisk när jag står på alla fyra och suger av honom, han ligger på rygg. Han börjar försiktigt för att sedan smiska hårdare och hårdare. Ibland får jag lägga mig över honom på hans mage där han ligger på rygg och bli rejält smiskad. Det är väldigt upphetsande och jag blir väldigt kåt och ibland har jag kommit bara av smisket. Skönast är att bli rejält uppsmiskad och sedan påsatt bakifrån, då får jag somna med rosiga vackra skinkor och hans sperma i mig. Det är det skönaste som finns. 

• Anonym (Love it)

Hårt smisk älskar jag. Annars känns det bara fånigt. Det ska svida ordentligt. Ligger helst med trosorna neddragna över hans knä. Gärna med handen men uppskattar borste, paddel, ris mm. Otroligt skönt att få bli påsatt hårt bakifrån efteråt. Gillar inte pisk, det får jag dock ändå ibland när mannen tycker att jag behöver det.

Hur jag reagerar... Gråter. Men Gud så befriande det är! Blir även grymt upphetsad. Såklart.

• Anonym (Emma)

Får smisk på två sätt, antingen över knät med hans hand eller stående på alla fyra och får bältet. Har testat både mjuk crop-piska och skohorn men föredrar handen eller bältet. Får alltid smisk i samband med sex men det är inte mesigt smisk jag får utan får ibland tills jag gråter.

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Love it) skrev 2014-05-10 21:15:03 följande:
    Hårt smisk älskar jag. Annars känns det bara fånigt. Det ska svida ordentligt. Ligger helst med trosorna neddragna över hans knä. Gärna med handen men uppskattar borste, paddel, ris mm. Otroligt skönt att få bli påsatt hårt bakifrån efteråt. Gillar inte pisk, det får jag dock ändå ibland när mannen tycker att jag behöver det.
    Hur jag reagerar... Gråter. Men Gud så befriande det är! Blir även grymt upphetsad. Såklart.
    Vad härligt det låter!Cool
  • Anonym (Love it)

Skulle gärna se att fler svarade. Alltid intressant att höra om hur andra upplever smisk. Det är ju inte precis ngt man diskuterar i personalrummet på jobbet...

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Love it) skrev 2014-05-11 22:48:04 följande:
    Skulle gärna se att fler svarade. Alltid intressant att höra om hur andra upplever smisk. Det är ju inte precis ngt man diskuterar i personalrummet på jobbet... smile5.gif
    Jag älskar att smiska tjejer på bara stjärten. Men hittills har jag aldrig fått smiska någon tills hon börjar gråta. Det skulle vara fantastiskt att få smiska henne över knät som en skolflicka tills hon sprattla och grina. Men det är inte fel att smiska så att skriker Aaaah, heller.

Vad tycker du om björkriset jämfört med andra smiskredskap? Skulle älska att smiska med det men har bara fått smiska med hand och bälte.
  • Anonym (Emma)
    Anonym (Mannen) skrev 2014-05-11 22:55:25 följande:
    Jag älskar att smiska tjejer på bara stjärten. Men hittills har jag aldrig fått smiska någon tills hon börjar gråta. Det skulle vara fantastiskt att få smiska henne över knät som en skolflicka tills hon sprattla och grina. Men det är inte fel att smiska så att skriker Aaaah, heller. smile1.gif

Vad tycker du om björkriset jämfört med andra smiskredskap? Skulle älska att smiska med det men har bara fått smiska med hand och bälte.
    Brukar du smiska i samband med sex eller även utan? Vilka smiskar du? :)
  • Anonym (Emma)
    Anonym (Love it) skrev 2014-05-11 22:48:04 följande:
    Skulle gärna se att fler svarade. Alltid intressant att höra om hur andra upplever smisk. Det är ju inte precis ngt man diskuterar i personalrummet på jobbet... smile5.gif
    Haha, nä inget man diskuterar i personalrummet direkt.. Men på tjejmiddagar och liknande brukar det dyka upp en del kul :)
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Emma) skrev 2014-05-12 01:01:10 följande:
    Brukar du smiska i samband med sex eller även utan? Vilka smiskar du? :)

Smiskar flickvänner och kk:s. Oftast i samband med sex, åtminstone brukar det oftast leda til sex efteråt om inte annat. Ibland annars också.

Den tjej jag träffar nu vill dock inte ha smisk alls.

Men hon har andra kvaliteter. Men det kanske finns tjejer som vill få smisk på stjärten helt separat från sex och i så fall kanske man kan smiska en sån om man hittar henne.

Hur och när vill du få smisk?
  • Anonym (Emma)
    Anonym (Mannen) skrev 2014-05-12 08:43:28 följande:

Smiskar flickvänner och kk:s. Oftast i samband med sex, åtminstone brukar det oftast leda til sex efteråt om inte annat. Ibland annars också.

Den tjej jag träffar nu vill dock inte ha smisk alls. smile4.gif
    Men hon har andra kvaliteter. Men det kanske finns tjejer som vill få smisk på stjärten helt separat från sex och i så fall kanske man kan smiska en sån om man hittar henne.

Hur och när vill du få smisk? smile1.gif
    Så länge din nuvarande tjej är OK med att du smiskar tjejer utan sex :) Kan garantera dig att det finns maaassor av sådana tjejer. 

Jag får smisk av min kille antingen med handen över knät eller på alla fyra med bältet. Vi har testat andra redskap också men det är hand och bälte vi båda föredrar. Har aldrig fått smisk under sexakten eller efter utan det är något vi gör innan som en krydda :) Fast det har hänt att jag fått smisk utan sex också, typ om jag betett mig förjävligt.
Svar på tråden Fråga till tjejer som gillar smisk.