• Anonym (Vera)

För omoderns skinnjacka?

Går en sån här skinnjacka använda eller har den här modellen blivit hopplöst ute?

• Svar på tråden För omoderns skinnjacka?
  • Anonym (Vera)

Kan ju vara bra att bifoga bilden också; )

• Tazzme

jag tycker nog den går att använda Glad
    Beror ju på hurudan stil man har, förstås

• IsDimma

Jag ser inte bilden men överlag tycker jag skinnjackor sällan har ett bäst-före-datum

• Gredelina

Är det viktigt att det är inne? Är det inte viktigare att du själv gillar den?:)

• puss
    Gredelina skrev 2014-05-10 20:36:55 följande:
    Är det viktigt att det är inne? Är det inte viktigare att du själv gillar den?:)

frågan var huruvida den var inne eller ej. det ena behöver inte gå i stäv med det andra.
    cuz i´m a wild wild bitch.
  • Gredelina
    puss skrev 2014-05-10 20:37:44 följande:
    frågan var huruvida den var inne eller ej. det ena behöver inte gå i stäv med det andra.

Exakt, men det är väl också helt okej och lovligt att fråga vad hon själv tycker är viktigast?
  • puss
    Gredelina skrev 2014-05-10 20:43:29 följande:

Exakt, men det är väl också helt okej och lovligt att fråga vad hon själv tycker är viktigast?

jora. skulle tro det.
  • Stello
    Gredelina skrev 2014-05-10 20:36:55 följande:

Självklart är det viktigast vad man själv tycker och att man trivs med det man har på sig:) Vill mest ha lite pejl på läget då jag har tappat bort mig en smula med hur modet är nu (lite kul är det ju trots allt att inte vara helt ute och cykla; ) )
  • Stello
    Stello skrev 2014-05-10 20:49:42 följande:
    Självklart är det viktigast vad man själv tycker och att man trivs med det man har på sig:) Vill mest ha lite pejl på läget då jag har tappat bort mig en smula med hur modet är nu (lite kul är det ju trots allt att inte vara helt ute och cykla; ) )
    Och så var jag inte anonym mer; ) men det spelar ingen roll.
Svar på tråden För omoderns skinnjacka?