• Mammas Lilla Ängel

Konstiga blödningar

Jag brukar inte ha problem med min mens men under April var det extremt konstigt. Jag hade till en början blodblandade flytningar som sen övergick i lätt mens. Behövde knappt en normal stor tampong per dag i några dagar. Sen i två dagar blödde jag kraftigt och sen slutade det och trappades ner snabbt. Därefter tillbaka till blodblandade flytningar och sen slutade det. Sen har jag haft ökade flytningar utan blod och det håller i sig än.

Jag har P-Tracker så kan ni se hur det sett ut. jag har inga illaluktande flytningar eller klåda.

Finns det någon chans till graviditet tror ni ?

min förra graviditet slutade i vecka 22 då min friska pojke dog. Jag fick då vid en lätt mens när jag skulle haft in mens men fattade då inte att jag var gravid, även ökade flytningar. Någon som känner igen sig i mina blödningar? Borde jag gå till gyn eller invänta nästa mens?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-11 11:14
    Vill rätta mig själv med att säga att dagarna mellan april och maj mensen stämmer inte riktigt. Min P-tracker reegistrerar fel, det måste den göra! annara skulle jag vara 5 dagar över mensen idag.

Sen är mina flytningar allt från genomskinliga till vita tjocka. Ursäkta min detaljerade beskrivning men hur annars ska jag få svar ? hehe
Svar på tråden Konstiga blödningar