• Anonym (citronen)

Men smaken på fittan då?

Åh jag blir så irriterad!
    Såg av min kille efter han varit i mig och det smakade surt som fan! Riktigt vrinsurt. Jag stod ut och tänkte de va tillfälligt...
    smakade häromdagen igen, SAMMA!

Led för länge sen av bakteriell vaginos för de lukta riktigt illa, men behandlades och allt var bra :) nu luktar det inte... inte heller speciellt med flytningar, lite vita kanske. Men inget speciellt.

Vad ska jag göra??? Vad beror det på? Tvättar mig som normalt. 1 gång dagen med vatten och ej tvål. Någon som vart med om samma???

• Svar på tråden Men smaken på fittan då?
  • whydoyoucare

Fittsaft har ju en syrlig smak. Kan inte påstå att jag smakar gott jag heller men mannen klagar inte och jag har inte direkt erfarenhet om hur fittor smakar, så jag litar på att allt är som det ska! Så länge din gubbe inte säger eller visar att du smakar äckligt så gör du nog inte det!

• Robert 832

Det är ju viss skillnad. Om du fick smak av din egen fitta från att suga av din kille så är det ju safter från en bra bit in i dig. Om du då inte tvättar dig invärtes med en borste eller liknande får du nog räkna med att det smakar surt.

Att ge en tjej oralsex ger ofta en lite halvsur smak men de flesta i min erfarnhet har skött sin hygien bra och smaken har sällan varit avtändande men jag föreställer mig att det smakar lite annorlunda långt in.

• Anonym (Testa)

Har du någon gång smakat direkt av din fittsaft? Onanerar du och fingrar dig själv kan du göra det. Bara att sticka in ett finger i fittan, ut med det och räcka ut om så bara tungspetsen och smaka på fingret. Du behöver inte stoppa in hela fingret i munnen och slicka av varenda droppa (det skulle jag aldrig göra), men för att lära sin egna kropp mer (om man är intresserad av det) så kan man testa smaka. Jag känner mig mer säker när jag blir slickad numera i alla fall då jag vet hur jag smakar. Din saft + din killes kuk = blandad saft.

• BengtH

Det händer att jag får suga på min frus fylliga blygdläppar (när hon är på humör) och jag tycker inte att det smakar surt, snarare salt. 

• panicorion
    Anonym (Testa) skrev 2014-05-11 16:07:22 följande:
    Din saft + din killes kuk = blandad saft.

Älskar denna delen av ditt inlägg! Blandsaft har nu fått en ny innebörd!
  • HäckHäxan

Blandsaft var bästa uttrycket och sant.

Sen smakar man olika lite då och då. Hormoner spelar in, maten man äter osv. Och så klart mixen av era safter ihop.

Om ditt underliv är och känns som vanligt finns nig inga skäl till oro. Men bra tips ovan att smaka på sig själva. Fler borde kanske göra det för att ha koll på sina underliv.

• Youker

Min tjejs fitta smakar eller luktar inte mycket alls! Jag skulle nog slicka henne även om det luktade och smakade lite mer fränt eftersom jag gillar oralsex så mycket Vi har just träffats och det jag går och funderar på hur jag ska lägga fram är att jag tycker mycket om rakade/trimmade kön.... Själv plockar/epillerar jag mej och trimmar runt en bit ut. Hon har komenterat att jag är "rakad" men jag fick inte riktigt kläm på om hon gillade det eller inte. Hon berättade att hon rakat sig en gång men att det blev besvär med kliande stubb etc som det lätt blir första gången man testar. Jag störs kanske inte så jättemycket av hennes könshår men det hade varit väldigt läckert om hon skulle vilja ta bort lite hår runt hennes kön

• Efraim Barkbit

Blandsaft var ju underbart Var finns då skogsbäret?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (mig)
    Youker skrev 2014-05-12 11:47:33 följande:
    Min tjejs fitta smakar eller luktar inte mycket alls! Jag skulle nog slicka henne även om det luktade och smakade lite mer fränt eftersom jag gillar oralsex så mycket Vi har just träffats och det jag går och funderar på hur jag ska lägga fram är att jag tycker mycket om rakade/trimmade kön.... Själv plockar/epillerar jag mej och trimmar runt en bit ut. Hon har komenterat att jag är "rakad" men jag fick inte riktigt kläm på om hon gillade det eller inte. Hon berättade att hon rakat sig en gång men att det blev besvär med kliande stubb etc som det lätt blir första gången man testar. Jag störs kanske inte så jättemycket av hennes könshår men det hade varit väldigt läckert om hon skulle vilja ta bort lite hår runt hennes kön

Jag vet inte om din tjej har samma problem som jag själv, men jag har försökt raka mig helt där nere flera gånger och får alltid samma resultat - nämligen kliande utslag (håller mig vaken om nätterna) och även svamp. Det är dessutom väldigt obekvämt när man ska träna (framförallt när jag rider hästar), mkt pga de tajta kläderna. Jag har testat många olika metoder för att förebygga besvären men inget hjälper eftersom jag är så känslig. Detta är såklart irriterande eftersom jag faktiskt helst skulle vilja vara renrakad (jag trivs med det de första timmarna efter rakning) men eftersom jag får sådana obehagliga besvär så avstår jag. Kan vara värt att tänka på för alla killar :)
  • Efraim Barkbit

mig@ Men rakad fitta är verkligen inget måste. Snarare vackrare med buske.

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (mig)
    ErnstHugo skrev 2014-05-12 12:21:52 följande:

Det är tur att smaken är olika och att det finns män som uppskattar lite "naturlighet" :)
  • Utflykt i verkligheten
    ErnstHugo skrev 2014-05-12 12:21:52 följande:

Det är klurigt det där... Har varit rakad i så många år men nu känner jag att jag har tröttnat rejält. Kliande prickar och svamp är inte skönt, eller speciellt sexigt för den delen. Nu tänker jag låta det växa ut, men är lite kluven kring nedre delen av könet. Alltså på självaste blygdläpparna så att säga... Svårt.
  • Youker

Givetvis kommer jag inte ställa några krav på det här med rakning! Jag är snarare rädd för att jag kan sätta press på min tjej så hon gör nåt som hon möjligen är tveksam till bara för att tillfredställa mej.... Jag kommer nog ta upp det med henne men jag hoppas jag kan lägga fram det på ett sånt sätt att hon inte känner sig pressad på nåt sätt! Jag har varit mer eller mindre hårlös runt könet i många år och har inte testat att bara trimma ner nåret med en klippmaskin, det kan ju vara ett sätt att testa att minska hårmängden lite. Jag har dock inte nån koll på om det kliar och irriterar även med denna metod? Mina första tester med rakning för många år sen var inte så angenäma Var lite som att gå runt med en kaktus i kallingarna efter nån dag

Svar på tråden Men smaken på fittan då?