Youker skrev 2014-05-12 11:47:33 följande:
Min tjejs fitta smakar eller luktar inte mycket alls! Jag skulle nog slicka henne även om det luktade och smakade lite mer fränt eftersom jag gillar oralsex så mycket Vi har just träffats och det jag går och funderar på hur jag ska lägga fram är att jag tycker mycket om rakade/trimmade kön.... Själv plockar/epillerar jag mej och trimmar runt en bit ut. Hon har komenterat att jag är "rakad" men jag fick inte riktigt kläm på om hon gillade det eller inte. Hon berättade att hon rakat sig en gång men att det blev besvär med kliande stubb etc som det lätt blir första gången man testar. Jag störs kanske inte så jättemycket av hennes könshår men det hade varit väldigt läckert om hon skulle vilja ta bort lite hår runt hennes kön
Jag vet inte om din tjej har samma problem som jag själv, men jag har försökt raka mig helt där nere flera gånger och får alltid samma resultat - nämligen kliande utslag (håller mig vaken om nätterna) och även svamp. Det är dessutom väldigt obekvämt när man ska träna (framförallt när jag rider hästar), mkt pga de tajta kläderna. Jag har testat många olika metoder för att förebygga besvären men inget hjälper eftersom jag är så känslig. Detta är såklart irriterande eftersom jag faktiskt helst skulle vilja vara renrakad (jag trivs med det de första timmarna efter rakning) men eftersom jag får sådana obehagliga besvär så avstår jag. Kan vara värt att tänka på för alla killar :)