• yassex2

är värklugen kär i dom

Hej! Jag har tänkt köpa en bulldog. Hällst en bäbis som är vit eller brun. Hur mycket skulle en sån hund gå på? Tack för alla svar som är snälla! :) ????????????

• Svar på tråden är värklugen kär i dom
  • tjej1989
    yassex2 skrev 2014-05-11 16:48:38 följande:

Hej! Jag har tänkt köpa en bulldog. Hällst en bäbis som är vit eller brun. Hur mycket skulle en sån hund gå på? Tack för alla svar som är snälla! :) ????????????

Kolla på blocket, där finns en hel del.
  • Isbit
    yassex2 skrev 2014-05-11 16:48:38 följande:
    Väx upp först. Hundar är inte bÄbisar
  • U never saw me

Det finns ett antal olika bulldogsraser så du får nog vara lite mer specifik. Vad är det som gör att du vill ha just en bulldog? De kostar mycket pengar och har generellt mycket hälsoproblem.

• yassex2

Jag har velat ha en bulldogg väldigt länge nu. Och med bäbis så menar jag ju att den ska va en valp.

• yassex2
    Isbit skrev 2014-05-11 17:11:03 följande:
    Väx upp först. Hundar är inte bÄbisar

Jag menade ju att det skulle vara en valp. Förlåt da att jag inte är lika besatt av svenska som du är. Lol...
  • Dexter dot com
    yassex2 skrev 2014-05-15 12:56:29 följande:
    Jag har velat ha en bulldogg väldigt länge nu. Och med bäbis så menar jag ju att den ska va en valp.

Vilken ras pratar du om?
Svar på tråden är värklugen kär i dom