• Orcha

Trollerilådan

Här kan du trolla.

Eller trålla.

Och skälla på andra som gör det.

*pittsa och kårrv mä brö serveras i den lokala contäjnern*

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Svar på tråden Trollerilådan
  • Orcha
    catgirl skrev 2014-05-11 20:10:02 följande:
    "hund bita ihjäl mig"
    Fan. Är det sant eller ska jag anmäla på nåt sätt?
    Trållaru?
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • catgirl
    Orcha skrev 2014-05-11 20:13:27 följande:
    Fan. Är det sant eller ska jag anmäla på nåt sätt? Trållaru?

Jag minns den tråden så väl och skrattar fortfarande åt den tråden(det var inte jag som startade den tråden)
  • Orcha
    catgirl skrev 2014-05-11 20:18:43 följande:

Jag minns den tråden så väl och skrattar fortfarande åt den tråden(det var inte jag som startade den tråden)
    Här är det fritt fram att såväl trolla som anmäla och allt däremellan.
  • Aniiee

Jag ska gå ut till pölen imorgon bitti och fiska haj. Det blir säkert napp. Sist fånga ja en bleckfisk.

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • catgirl

Jag undrar om mina gäster skulle tycka om att bli serverade kårv och makajoner?

• Orcha
    Aniiee skrev 2014-05-11 21:04:30 följande:
    Jag ska gå ut till pölen imorgon bitti och fiska haj. Det blir säkert napp. Sist fånga ja en bleckfisk.
    Ha! sekert
    fånga en fire somm (som?) vart störe än mit ben
    slå de!1
  • Orcha
    catgirl skrev 2014-05-11 21:07:27 följande:
    Jag undrar om mina gäster skulle tycka om att bli serverade kårv och makajoner?
    glömm inte kechupp!11!!!
  • Aniiee
    Orcha skrev 2014-05-11 21:13:39 följande:
    Ha! sekert
    fånga en fire somm (som?) vart störe än mit ben
    slå de!1
    =P Hajar E störe än dina ben, hajjaru välle!
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Orcha

Ok...don´t go overboard sa en av mina vänner en gång och jag kan inte säga att jag lyder jämt...

Svar på tråden Trollerilådan