• Smulan27

Gloria Golf resort Belek

Är det någon som har bott på Gloria Golf Resort i Belek i Turkiet och kan svara på om man behöve ta med sig vagn till en 3-åring? Dvs finns det saker i närheten som man kan promenera till på tex kvällen eller håller man sig mest inom hotellområdet? Vår 3-åring går mest hela tiden men jag kan tänka mig att han gärna sitter i vagnen kvällstid om man tar en promenad i omgivningarna. Finns det dock inga omgivningar att strosa i så är det ju onödigt Någons om vet?

• Svar på tråden Gloria Golf resort Belek
  • Charlotte N

Har bara bott på gloria verde, systerhotellet. Det finns inte jättemycket att promenera till men man kan ju åka taxi till belek om man vill. Hade, trots det, absolut tagit med vagn. Det är jätteskönt att kunna sätta/lägga barnet där en stund efter lunch eller om man vill se nån show på kvällen och barnet är trött. Barn blir trötta av att bada hela dagen och uppskattar ofta sin vagn då.

• Smulan27

Ok, det kanske får bli så Vad tyckte du om stället? Jag antar att de är ganska lika alla de där tre Gloriahotellen som ligger där. Skulle vara kul att höra lite

• Charlotte N
    Smulan27 skrev 2014-05-16 15:49:14 följande:

Ok, det kanske får bli så smile1.gif Vad tyckte du om stället? Jag antar att de är ganska lika alla de där tre Gloriahotellen som ligger där. Skulle vara kul att höra lite smile1.gif

Vi har varit där två gånger och trivts jättebra! Trevliga shower på kvällarna, fantastiska bufféer, jättebra service etc. Inga problem att gå mellan stranden och poolen, det finns gott om solstolar. De har även en fin bar vid stranden där man kan ta en drink före maten. Sist vi var där hade de någon fest på piren också men den hoppade vi över eftersom vi hade en fyraåring och en tvååring med oss och de hade troligtvis ramlat i om vi gått dit:) Vi blev till och med uppgraderade sist, fick en stor svit istället för två vanliga rum. Hoppas ni får en bra resa!
Svar på tråden Gloria Golf resort Belek