• C R

klämt fingrarna i dörren. Åka in??

Dottern på två år fick sina fingrar klämda i en dörr förut. Den gick igen helt. Hon har svårt att röra dom men det går lite. Vill inte använda handen. Det är ju bara 1 1/2 timma sen det hände så det är kanske inte så konstigt. Min fråga är om detta är ngt man bör åka in med? De är svullna men inte jättemycket.

• Svar på tråden klämt fingrarna i dörren. Åka in??
  • C R

Om de ärbrutna borde hon väl inte kunna röra alls o vara väldigt svullna??

• viseversa
    C R skrev 2014-05-12 16:32:58 följande:
    Kan vara sprickor? Jag kunde röra min fot när den bvar bruten i allafall.
  • Styrox
    Vad sa sjukvårdsupplysningen när du ställde den frågan?
  • Ogago
    C R skrev 2014-05-12 16:15:20 följande:
    Dottern på två år fick sina fingrar klämda i en dörr förut. Den gick igen helt. Hon har svårt att röra dom men det går lite. Vill inte använda handen. Det är ju bara 1 1/2 timma sen det hände så det är kanske inte så konstigt. Min fråga är om detta är ngt man bör åka in med? De är svullna men inte jättemycket.
    Åk in, och gör det nu!

Stannar du hemma och det blir värre - hur skulle du kunna förlåta dej själv?

Det handlar om din dotter. Vill du inte henne väl?
  • Fenina
    Jag gick på en bruten fot en hel kväll efter att ha trillat i trappan i hemmamiljö. Tyckte incidenten var så pinsam att jag ville dölja hur ont jag hade. 
    >> det är okej att tänka fel, så länge man tänker själv <<
  • C R

Vilka trevliga toner många har här.

O Klart jag vill henne väl! Dum fråga.

Vi ska vara inne kl.18. De trodde inte.det var ngn fara men ville kolla för säkerhets skull.

• Fenina
    C R skrev 2014-05-12 16:54:12 följande:
    Vilka trevliga toner många har här.
    O Klart jag vill henne väl! Dum fråga.
    Vi ska vara inne kl.18. De trodde inte.det var ngn fara men ville kolla för säkerhets skull.
    Skit i dem med otrevlig ton. Kanon att ni åker in, tror ju inte att flickan är besvärad i ditt sällskap och inte vill visa smärta, men den kan också komma successivt. Lika bra att få det kollat :)
    >> det är okej att tänka fel, så länge man tänker själv <<
  • C R
    Fenina skrev 2014-05-12 16:56:53 följande:
    Skit i dem med otrevlig ton. Kanon att ni åker in, tror ju inte att flickan är besvärad i ditt sällskap och inte vill visa smärta, men den kan också komma successivt. Lika bra att få det kollat :)

Tack!! Hon har ont, ingen tvekan men vem hade inte haft det med fingrarna fast i dörren

Svar på tråden klämt fingrarna i dörren. Åka in??