• Anonym (Blygd)

Vart slutar egentligen dom inre blygdläpparna.? Någon som kan svara på det ?

Jag är tjej och undrar nu en sak eftersom alla säger olika .
    Vart börjar inre blygdläpparna? Var en igår som sa till mig att dom börjar under vagina hålet å sen går upp till klitoris. Ser ju så ut lite på tecknade bilder . Men jag har då inge inre blygdläppar under hålet dom börjar en bit ovanför hålet . Är jag konstig eller fattar fel . Hur är det för er andra ?

• Svar på tråden Vart slutar egentligen dom inre blygdläpparna.? Någon som kan svara på det ?
  • Anonym (Blygd)

Men hallå på denna bild syns ju knte det jag fråga om . Jag undra om det var inte blygdläppar runt hålet

• La Lola
    Anonym (Blygd) skrev 2014-05-12 20:58:02 följande:
    Men hallå på denna bild syns ju knte det jag fråga om . Jag undra om det var inte blygdläppar runt hålet
    Vad är det som inte syns?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (ja)

Blygläpparna omsluter slidan, även det du kallar för "hålet". Ja.

• Anonym (Blygd)

Dom inre alltså ? För jag har då inge inre runt *hålet *?

• Zoja
    Anonym (Blygd) skrev 2014-05-12 20:58:02 följande:
    Vad ser du inte? 

Som namnet "inre blygdläppar" avslöjar sitter de innanför de yttre. Alltså helt/delvis runt slidöppningen och upp till klitoris.
  • Anonym (Blygd)

På mig så är dom inre blygdläpparna ovanför hålet iaf . Eller räknas det som inre blugdläppar det platta runt hålet oxå?

• Anonym (Åh)

De inre blygdläpparna har olika utseende hos olika kvinnor. De kan vars icke existerande, som små flärpar ovanför hålet eller gå hela vägen från klitoris ner under hålet in till slidan. Allt är normalt.

• Anonym (Blygd)

On jag har ju lite större inre blydläppar men inget under hålet så at säga trodde man inte hade det . Utan ett hål sen inre blygdläppar

Svar på tråden Vart slutar egentligen dom inre blygdläpparna.? Någon som kan svara på det ?