Kvinnlig ejakulation
Är det vanligt att kvinnor sprutar rakt ut när de får orgasm, min fru gör det och jag älskar det. Berätta gärna era erfarenheter. Och vad tycker ni kvinnor om det?
Är det vanligt att kvinnor sprutar rakt ut när de får orgasm, min fru gör det och jag älskar det. Berätta gärna era erfarenheter. Och vad tycker ni kvinnor om det?
Det är inte så vanligt, men till skillnad mot vad många tror så kan dom flesta tjejer få fontänorgasm. Det gäller att hon vet hur hon ska få det bara, eller att killen vet hur det funkar och kan lära tjejen det. Jag har aldrig misslyckats ge en tjej fontänorgasm.
Jag får det. Tycker att det är lite osmidigt när det blir så blött.
Jag fick lära mig förra helgen att jag kan det eller jag har förstått tekniken så jag sprutar när jag kommer. Och jag förstår hypen, det var otroligt häftigt
Aldrig fått men hade vart intressant att testa :) några tips och knep till mig?
När du känner att själva peaken på orgasmen är nära så spänner du magen och lixom krystar som om du skulle kissa en hård stråle. Så gjorde jag och kom 2ggr
Misstänker att du inte lyckats :)