• Anonym (Ert)

Kvinnlig ejakulation

Är det vanligt att kvinnor sprutar rakt ut när de får orgasm, min fru gör det och jag älskar det. Berätta gärna era erfarenheter. Och vad tycker ni kvinnor om det?

• Svar på tråden Kvinnlig ejakulation
  • HäckHäxan
    Anonym (Ert) skrev 2014-05-12 19:06:28 följande:

Är det vanligt att kvinnor sprutar rakt ut när de får orgasm, min fru gör det och jag älskar det. Berätta gärna era erfarenheter. Och vad tycker ni kvinnor om det?

För de som får fontäner är det såklart vanligt att de ge det. Jag tycker det är häftigt.
  • GiftDisket

Det är inte så vanligt, men till skillnad mot vad många tror så kan dom flesta tjejer få fontänorgasm. Det gäller att hon vet hur hon ska få det bara, eller att killen vet hur det funkar och kan lära tjejen det. Jag har aldrig misslyckats ge en tjej fontänorgasm.

• Anonym (Alice)

Jag får det. Tycker att det är lite osmidigt när det blir så blött.

• Anonym (Jag)

Jag fick lära mig förra helgen att jag kan det eller jag har förstått tekniken så jag sprutar när jag kommer. Och jag förstår hypen, det var otroligt häftigt

• panicorion

Aldrig fått men hade vart intressant att testa :) några tips och knep till mig?

• Anonym (Jag)

När du känner att själva peaken på orgasmen är nära så spänner du magen och lixom krystar som om du skulle kissa en hård stråle. Så gjorde jag och kom 2ggr

• Oschlaka
    Anonym (Ert) skrev 2014-05-12 19:06:28 följande:

Finns inget som heter fontänorgasm! Det är bara inbillningssjuka! Det är kissblåsan som sprutar ut. En tjej kan inte kissa om hon har kuken i fittan. Därav måste killen ut för hon ska kunna spruta kissen!!! Om det hade varit skönt och verkligen en sprutorgasm hade tjejen kunna göra det med kuken i! Måååånga av er vet inte vad riktigt sex är! Ni tillåter inte er själva tycka och känna vad ni själva vill utan när är styrda av vad alla andra tycker och säger och gör. Att ha Facebook är en av flera bevis på hur inskränkta ni är! Många kommer nog inte förstå vad jag babblar om nu, men det är väntat! Läs boken : att överlista jävulen, så kommer ni kanske fatta. Men den boken är inte många som kommer förstå sig på!
  • Oschlaka
    panicorion skrev 2014-05-13 11:37:46 följande:
    Misstänker att du inte lyckats :)

Tvärtom jag har lyckats få tjejer som trott att de haft fontäner inse att det bara är kiss och inbillning pga mkt krav och press. Min nuvarande tycker det är skönt äntligen att sluta prestera för det har blivit en inne grej med fontän.
  • Oschlaka
    panicorion skrev 2014-05-13 11:37:46 följande:
    Misstänker att du inte lyckats :)

Däremot får hon sköna vaginala orgasmer :) Det har jag också förklarat att vaginala orgasmer är att man stimulerar klitoris inifrån för klitoris är ett stort organ dolt, bara toppen som syns.
Svar på tråden Kvinnlig ejakulation