• Anonym (Diktator)

Sverige behöver en diktator

Jag ska tala om en sak för er. Sverige håller på att bli ett svagt land. Dessa svara politiker kan INTE styra landet längre. Politiken stämmer inte överens med verkligheten.

Vad Sverige behöver är en diktator. En diktator som älskar sitt land och som kommer att styra i syfte att uppnå "landets bästa". En bra diktator som är stark. Jag borde vara denna diktator. Jag lovar er att jag skulle styra Sverige och göra det till en rättvist och ordentligt och starkt land. Jag är snäll så jag skulle aldrig dra nytta av detta ekonomiskt. Fråga mig vad ni vill och ni kommer inse att min politik syftar till landets bästa!

• Svar på tråden Sverige behöver en diktator
  • Anonym (Diktator)
    Anghammarad skrev 2014-05-12 19:10:33 följande:
    Jag antar att ditt första beslut blir att stoppa invandringen?

Nä då. Men begränsa den och ta väl hand om de invandrare vi släpper in i syfte att integrera dem med samhället.
  • Anghammarad
    Anonym (Diktator) skrev 2014-05-12 19:11:56 följande:

Nä då. Men begränsa den och ta väl hand om de invandrare vi släpper in i syfte att integrera dem med samhället.

• Anonym (e)

Jag skulle bli en ännu bättre diktator över Sverige, jag lovar! Jag älskar vårt land och kommer ta alla beslut genom att rulla en tärning. Det kommer bli opartiskt och bra.

• Anonym (Diktator)
    Anonym (e) skrev 2014-05-12 19:17:30 följande:
    Jag skulle bli en ännu bättre diktator över Sverige, jag lovar! Jag älskar vårt land och kommer ta alla beslut genom att rulla en tärning. Det kommer bli opartiskt och bra.

Ogenomtänkta beslut?
  • Drottningen70

Jag håller med. Men det är givetvis JAG som bör vara diktatorn.

• Drottningen70
    Anonym (Diktator) skrev 2014-05-12 19:11:56 följande:

Fail redan från början om du tror att vi idag har obegränsad invandring. Den är redan idag väldigt strikt styrd.
  • Benepee
    Drottningen70 skrev 2014-05-12 19:27:49 följande:
    Jag håller med. Men det är givetvis JAG som bör vara diktatorn.
    Jag tycker tråden börjar spåra ut lite nu, hur vet man vilken diktator man ska jubla åt om man inte vet vad diktatorn står för?

Jag är alltjämt tärningsrullarens trogne, undergivne och lojale undersåte. Iallafall tills något bättre dyker upp. 
  • Anonym (Diktator)

JAG ÄR DIKTATOR! Fråga vad ni vill så kan jag svara hur jag ska styra

• Cluttentutt

Nu är det ju inte politikerna som styr landet, utan folket. Det kallas demokrati, från grekiskans demos kratos (folket styre). Politikerna är utvalda representanter som ska föra hela massans talan. Däremot är politikerna en del utav denna massa. Som tillsammans bildar det nuvarande statsskicket demokrati.

Svar på tråden Sverige behöver en diktator