Ge pojkvännen en kk??
Jag är sjukt deprimerad över en del saker och har ingen sexlust över huvudtaget, det har jag aldrig haft egentligen men nu är det värre än någonsin och har hållt på ett par månader. Jag vill bara gråta och sova när jag kommer till sängen.. Min pojkvän är dock helt tvärt om! Jag ställer upp för hans skull (vilket kanske är fel då han inte vet om det). Det är ju skönt men jag har ingen lust att göra det om jag inte skulle vara så "snäll" mot pojken min.. :/ Jag har sagt till han att han ska få ligga med någon annan för att jag inte orkar men han vill ju bara ha mig, det vet jag och det säger han själv. Han har inte legat med så många så jag tror han skulle vilja testa lite men att han inte vågar utan vill göra det med mig, det känns som att jag förstör för honom om han vill prova hur en del saker känns. Men jag vill ändå att han ska få de sakerna som han inte får från mig pga att jag helt enkelt inte vill, tex olika sorters sex. Känner att jag behöver skriva av mig lite, vad ska jag göra? Säga att han får vänta tills jag blir glad igen? Det kan ju ta hur lång tid som helst... :(