Min man slår mig..
Jag och min man har bott tillsammans i 1 år nu. Vi träffades för två år sedan. Jag var lycklig när jag träffade honom, vi hade roligt ihop. Men med tiden har han börjat förändras. Han blir arg på mig för enstaka saker, börjar skrika och svära, och kalla mig för olika saker. När vi hade sex för första gången, blev han helt galen för att jag inte blödde, jag var oskuld vid det tillfället. Han blev arg och sa att jag inte alls var oskuld, att jag haft med annan att göra innan. Han pratade inte med mig på en hel vecka, det blev kaos, både min och hans familj blev involverade i situationen. Men hans föräldrar lyckades ändra på hans tanke om att jag inte var oskuld. Enligt honom, så är man inte oskuld om man inte blöder vid första samlaget. Efter att vi flyttade ihop har på senaste tiden börjat bli arg för enstaka saker som leder till att vi bråkar, han höjer rösten, börjar hota att slå ihjäl mig. Slagit mig har han också gjort några gånger, för att jag tex inte hade någon lust för sex just då han ville.
Han gör mig så ledsen varje dag, han säger aldrig att han älskar mig, han kysser mig aldrig, utan jag måste alltid be om att bli kysst av han. Det gör ont.