• Lightness

Hur ska man hitta en kk?

Hur ska man egentligen hitta en kk? Har inget direkt stort umgänge så jag har lite halvsvårt att träffa nya folk förutom när jag är ute på krogen. Jag är inte redo för ett förhållande just nu men vill ändå kunna leka av mig med någon när lusten faller in (alltför ofta). Bor i en mindre stad så att söka på dejtsidor osv känns lite creepy även om jag provat bland annat Badoo och Happypancake. Några tips? :)

• Svar på tråden Hur ska man hitta en kk?
  • Norrut

Dejtingsidor är nog bäst, faktiskt. Där kan man ju vara öppen på ett helt annat sätt med vad det är man vill ha - du kan skriva klart och tydligt i sin profil att det är ett kk du är efter, så lockar du förhoppningsvis till dig lite likasinnat folk. Kanske gör det inget om de inte bor i samma stad?

Krogen känns mer som ett ställe att hitta engångsligg på och att leta i bekantskapskretsen känns som att det kan leda till en del drama i längden...

• Lightness
    Norrut skrev 2014-05-14 04:58:23 följande:
    Dejtingsidor är nog bäst, faktiskt. Där kan man ju vara öppen på ett helt annat sätt med vad det är man vill ha - du kan skriva klart och tydligt i sin profil att det är ett kk du är efter, så lockar du förhoppningsvis till dig lite likasinnat folk. Kanske gör det inget om de inte bor i samma stad?

Krogen känns mer som ett ställe att hitta engångsligg på och att leta i bekantskapskretsen känns som att det kan leda till en del drama i längden...
    Det är så himla svårt att få en bra kontakt med tjejer på nätet, de flesta söker endast bekräftelse och resten kan inte formulera sig i text för fem öre, och då tröttnar jag direkt. Det gör väl inget om de inte bor i samma stad men det underlättar ju..

Ja krogen är 90% ONS men tänkte mer att det är det enda stället som jag kan träffa nytt folk att i framtiden umgås med. Jag har ingen stor kompiskrets och det är väl inte heller den roligaste om man säger då, jämfört med hur jag är då.
  • Acubens
    Lightness skrev 2014-05-15 07:40:21 följande:
    Det är så himla svårt att få en bra kontakt med tjejer på nätet, de flesta söker endast bekräftelse och resten kan inte formulera sig i text för fem öre, och då tröttnar jag direkt. Det gör väl inget om de inte bor i samma stad men det underlättar ju..

Ja krogen är 90% ONS men tänkte mer att det är det enda stället som jag kan träffa nytt folk att i framtiden umgås med. Jag har ingen stor kompiskrets och det är väl inte heller den roligaste om man säger då, jämfört med hur jag är då.
    På jobbet eller via någon hobby/kurs är mina tips om du inte tycker att Internet fungerar. 
    Har även träffat en tjej via mina barns kompisar, kåt singelmamma :P
  • Lightness
    Acubens skrev 2014-05-15 08:05:06 följande:
    På jobbet eller via någon hobby/kurs är mina tips om du inte tycker att Internet fungerar. 
    Har även träffat en tjej via mina barns kompisar, kåt singelmamma :P
    Inte möjligt då jag delar ut tidningar på jobbet och dom enda med kvinnligt kön är 50-åriga thailändare..
  • Anonym (kursare)
    Lightness skrev 2014-05-15 11:47:15 följande:
    Inte möjligt då jag delar ut tidningar på jobbet och dom enda med kvinnligt kön är 50-åriga thailändare..
    Ajdå! 
    Mitt senaste KK var via en kurs på universitetet. Vi började snacka för att vi råkade sitta bredvid varandra, slutade med att vi gick ut och bowlade och därefter blev det en hel del knullade både här och där.. 
  • Lightness
    mindaa skrev 2014-05-15 12:16:40 följande:
    Hörav digom du bor i sthml
    Tyvärr, en bit ovanför Göteborg som gäller här :(
  • Anonym (fl)

Annars har du ju familjeliv Flört här är det många som träffas för lite gött sex!

• Lightness
    Anonym (fl) skrev 2014-05-15 15:30:11 följande:
    Annars har du ju familjeliv Flört här är det många som träffas för lite gött sex!
    Haha hade väl funkat, är väl oftast stor åldersskillnad här men det ser jag inte som ett problem. Men ifall någon söker kollar i tråden och även dom söker vänner med förmåner eller liknande får ni gärna skicka iväg ett meddelande ;)
Svar på tråden Hur ska man hitta en kk?