• Anonym (trött)

    Hur länge blöder man efter missfall?

    Fick missfall i v 6+5. Blöder som en stucken gris, fjärde dagen nu. När ska det sluta?

  • Svar på tråden Hur länge blöder man efter missfall?
  • Anonym (Flera)

    Trist svar,men när allt är ute. Hur länge som helst bör man dock inte blöda,speciellt inte efter ett så pass tidigt m.f. Efter MA v.11 blödde jag 2,5 vecka,men väldigt rikligt bara 2 dygn. Efter de tidiga nån dag extra,extra mycket under några timmar. Du får avvakta nån dag till,annars kontakta gyn för blodvärdets skull om inte annat.

  • elless
    Anonym (trött) skrev 2014-05-14 19:54:35 följande:
    Fick missfall i v 6+5. Blöder som en stucken gris, fjärde dagen nu. När ska det sluta?
    Jag fick bruna flytningar 1-2 dagar, började blöda ordentligt kvällen dag 2, fortsatte blöda ordentligt till dag 4 och sedan avtog det succesivt och upphörde efter totalt 6-7 dagar. Var i vecka 5+2 men embryot dog troligen väldigt tidigt.
    MF v. 5+2 (20140506)
  • Alvisen76

    Jag har haft två missfall och är inne på mitt tredje just nu. Under mitt första blödde jag två veckor och fick då skrapning eftersom det inte ville komma ut helt. Under mitt andra, fick jag skrapning på en gång eftersom det ett MA som legat kvar länge och jag gått 19 veckor. Nu har jag blött två dagar med mitt pågående mf och endast pyttelite. Det kan nog ta olika länge för hur länge man blöder. Jag funderar lite på samma sak. Inser ju att det borde börja blöda rejält snart, men ännu har jag inte märkt av någon större blödning. Oroar mig lite för det. Hur man vet om det är för mkt.

    Berätta hur det går för dig nu. Vi är i samma sits.

Svar på tråden Hur länge blöder man efter missfall?