Sköna högklackade skor
Hej!
Som rubriken lyder, någon som vet något märke med bekväma högklackade skor? Tänker nu på lite högre klackar typ 8cm minst och jag är ute efter en vit sko i första hand.
Hej!
Som rubriken lyder, någon som vet något märke med bekväma högklackade skor? Tänker nu på lite högre klackar typ 8cm minst och jag är ute efter en vit sko i första hand.
Kilklack är bekvämare att gå i
Hur menar du då?
Har du sko med platå blir klacken lägre men ser ändå hög ut....
Inga högklackade är sköna :P , kanske kilklack?
Jag menar om någon har köpt något skomärke som kanske har lite skönare högklackade skor. Bättre märken med bra dämpning osv
Ja de kanske är skönare, får se om jag hittar några med kilklack. Men skulle egentligen vilja ha vanliga :)
okej, då skulle jag rekomendera med platå i fram, då blir klacken lägre fast den inte ser lägre ut...
Det absolut bästa märket när det kommer till klackar är enligt mig jeffrey campbell. Kolla runt bland deras skor så hittar du nog vad du letar efter :)
Lägg i inlägg i skorna då blir det lite bättre. Det gjorde jag på våran bröllopsdag massa gele inlägg så jag kunde ha klackarna hela dagen .-)
Jag tycker att Christian Louboutin och Jimmy Choo skor är väldigt bekvämma.
Unisa har otroligt sköna skor. Riktigt skinn och bra kvalitet. Clarks är också väldigt sköna, kanske inte alltid lika snyggt alternativ men ibland lyckas dem :)
Tack för alla tips! Nu har jag lite att kolla efter