snuskig humor ?
Är en 39 årig tjej som ska beskriva snabbt vad snuskig humor är som rubricering lyder. Bor i ett hus med sambo och jobbar inom hälsa och träningsbranschen. Min sambo jobbar som montör elektriker och på senare tid har dom haft hjälp av 2 killar från annan ort i andra änden av landet p,ga extrajobb. En av dessa killar har fått bott hos oss nu och ska göra det i 3 månader till för att vi har ganska rymligt hus. Min sambo och den här killen jobbar inte alltid samtidigt så när min man är borta brukar den här killen onanera och sen ejakulera på ställen lite överallt i huset. Visst grabben är 26 år så jag förstår om han vill onanera ibland mellan jobbpassen och det får han väl göra. Han ha jobbat mkt nattpass nu ett tag och min sambo dag så när han kommit hem och käkat onanerar han och 3 gånger på rad nu har han lossat på sperman på toaringen .jag börjar misstänka att han jävlas med mej på nått sätt eftersom han vet att jag börjar jobba klockan 8 ofta och besöker toan först.förra veckan såg jag detta i förväg men igår satte jag mej rakt i något kletigt och ställde mej upp tog lite på fingret å lukta och det luktar sperma och är vitt. sen för nån vecka sen var min bilnyckel kladdig när jag skulle iväg så tänkte ej på vad det var i stridens hetta så tog lite på fingret och smaka och kom samtigt på va det var så blev lite chockad. Sen ha han även lagt en stor samling sperma på handfatet en gång. Han får för min del låna toan och onanera hur mkt han vill men det känns som han vill visa nått. Han sa även en morgon när vi åt frukost samtidigt att blir väl å gå runka innan man ska sova. Jag svara bara snabbt hm okej innan jag gick. Vad tror ni är han tänd på sånt eller vill han imponera på mej. ? Jag ha ej sagt ett ord ännu till min sambo utan bara torkat bort sperman och vart tyst. Bör jag skrika rakt ut eller avvakta? Det känns inte obehagligt eller förnedrande på så vis jag är ganska tålig men det känns underligt. Va tror ni?varför gör han så vad får han ut av det?