Min fina kille slog mig och jag är så jävla ledsen
Jag skulle behöva råd från utomstående ang min situation. Jag vill inte låta som att jag är helt oskyldig för jag har också handlat fel, det vet jag. Ursäkta lång text!
Jag och min kille var tillsammans i ca 5 år och aldrig har han slagit mig eller visat något aggressivt beteende alls. I helgen var vi ute och dansade. En kille kommer då fram till mig och säger att jag är fin och vill dansa men jag tackar nej. Ytterligare 2 killar kommer fram och stöter på mig under kvällen men jag säger att jag är upptagen och dom respekterar det och går. Det kommer ofta fram killar till mig när vi är ute, som jag alltid avvisar och jag säger att jag har kille. Min kille har aldrig brytt sig om detta innan utan vet att jag inte bryr mig om andra killar och litar på mig.
Jag och hans syster gick ut lite tidigare i lördags och min kille och hennes kille skulle komma lite senare. Vi gick till den lokala krogen och tog en öl och käkade. Efter ett tag kommer en kille fram till oss och börjar prata. Han var jättetrevlig och vi pratade om allt och inget och han käkade med oss. Det kommer fram att han är polis och vi pratar mycket om detta, jag tycker det är ett intressant yrke och tyckte därför det var kul att prata med honom. Han ska sedan gå och ber om mitt mobilnummer men säger att jag har pojkvän men att det var trevligt att träffas, vilket han respekterar och vi säger hejdå. Min killes syster säger då att hon tyckte att han var skitsnygg och att hon också skulle vilja att killar kommer fram så till henne.
Min kille och min svägerskas kille kommer förbi under kvällen och vi dansar och har kul. När jag och min kille går hem så frågar han om denna killen som kom fram och frågar om jag tog hans nummer, vilket jag inte gjorde. Han säger sedan att hans syster sa att jag flörtade med honom och sedan slår han till mig! Jag blir så chockad att jag börjar gråta. Sedan ber han mig erkänna vad jag gjort men jag säger flera gånger att det inte är sant! Sedan slår han mig igen så att jag ramlar. Han sätter sig då på mig och säger att jag har en chans till på mig att erkänna annars skulle han slå sönder mitt ansikte och då sa jag bara det som han ville höra. Sedan blir allt snurrigt och när jag vaknar är han borta. Min mobil och väska är borta så jag går tillbaka till krogen och hoppas att min svägerska och hennes kille är där. När jag kommer förklarar jag vad som hänt och dom blir helt chockade. Hennes kille säger att jag ska sova hos dom men systern tvekar och sedan misstror hon mig! Jag blir skitledsen och jag fattar inte vad jag gjort för fel! Jag älskade min kille och trodde aldrig han skulle skada mig! Hennes kille tar med mig på toaletten och fixar mitt ansikte eftersom jag inte kan göra det själv för jag har så ont och systern vill inte. Vi går sedan tillbaka till bordet och då sitter hon och pratar med sin bror, vi står bakom soffan hon sitter i så hon ser inte oss. Hon säger att hon förstår honom eftersom jag alltid har killar efter mig och det kanske slutar nu. Hennes kille tar hennes nycklar och jag följer med honom hem.
Vi sitter uppe och pratar och sedan går vi och lägger oss. Det slutar sedan med att vi har sex. Jag ångrar mig så mycket och gick vid 06 idag hem till en kompis. Jag mår skit och hela min värld som jag trodde var perfekt är förstörd, det kan aldrig bli som förut och jag trodde min svägerska var min vän. Jag fattar att det är hennes bror men ändå? Är så himla ledsen och jag fattar inte varför jag hade sex heller.