• K Y S S

kallade frun fläsk-Fia o nu e hon helt förstörd

idag skulle jag idka samkväm med frugan min och hon avböjde vänligt men bestämt.
    då gick jag ut i garaget med min lapptopp o surfade porr o drog i sscchnaabeln,
    mitt i akten kommer frugan min in o ser det jag gör. hon har sett mig runka t porr innan.
    i alla fall så såg hon materialet jag var inne på som jag drog i sscchnaabeln till.
    tittar du på barnporr skrek hon. det står för helvete barly leagel, knappast lagligt som hon säger d betyder.
    jag sa nej de e myndiga tjejjer, ej förväxla med barnporr för de skulle jag aldrig dra i min sscchnaabeln till.
    ïallfal ryter hon skarpt mot mig o kastar en toarulle på mig som jag har framför mig o kallar mig -jävla pedofil,
    och jag kontrar med, -ska du säga fläsk-Fia,

yess box nu e hon helt förstörd. och alt e givetvis mitt fel.
    vad ska jag göra

• Svar på tråden kallade frun fläsk-Fia o nu e hon helt förstörd
  • Pirum

Jag har läst ett par av dina trådar och jag tror att du för din frus skull ska begära skilsmässa och låta henne bli lycklig med någon annan. 

• Anonym (df)

Just när du skriver öppet på ett forum att du tangerar gränsen för "barely legal" så ligger det väl extremt nära tillhands med att anmäla dig och din profil så att polisen kanske ska få utreda dig och din IP-adress lite nämare så det verkligen är legal det du tittar på.

• Rakad Apa

Är du här och trollar igen? Det är inte fredag idag vettu.

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • plc8

Du är så busig du lilla gubben, mycket action i ditt liv. Gör du vanliga saker som att handla på Willys också?

• K Y S S

tkr de e elakt att folk inte tar mitt rop på hjälp på allvar

• Anonym (hYmer)
    Anonym (df) skrev 2014-05-15 17:36:00 följande:
    Just när du skriver öppet på ett forum att du tangerar gränsen för "barely legal" så ligger det väl extremt nära tillhands med att anmäla dig och din profil så att polisen kanske ska få utreda dig och din IP-adress lite nämare så det verkligen är legal det du tittar på.
    fast nu är ju just den termen vanlig inom porrbranschen och beskriver oftast kvinnor på 18-20 år som ser unga ut.
  • Anonym (~)

Har du prövat att be om ursäkt? 

Svar på tråden kallade frun fläsk-Fia o nu e hon helt förstörd