• AnghelDominic

Furuvik, Pris??

Finns det nån vänlig själ därute som kan tala om för mig vad det kostar att bo på orientexpressen en natt?
    Har letat på deras sida men hittar bara biljett och inträdes priser..
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden Furuvik, Pris??
  • Myc

Nej men det verkar vidrigt att bo där i hettan på sommaren... Står mitt i solen...

AnghelDominic skrev 2014-05-15 18:38:27 följande:
    Finns det nån vänlig själ därute som kan tala om för mig vad det kostar att bo på orientexpressen en natt? Har letat på deras sida men hittar bara biljett och inträdes priser.. Tacksam för svar!

37 år. Har en 06a och en 08a sedan tidigare. Väntar barn m BF 1 november. Bor i norrort, Sthlm.
  • AnghelDominic

Det lät inge trevligt =(
    Vi tänkte åka i juni, tror du det är så varmt då?
    Åker med två små barn så för varmt vill man ju inte ha det..

• Erizajo

Jag och min man bodde i en stuga på campingen intill med våra två barn, det var superbra tyckte vi, tog typ två minuter att gå till entrén!

• Myc

Tror stugorna kostar runt 1500 per natt för 2 vuxna m 2 barn. Kolla safaritälten på campingen, de verkar urmysiga! Vi hyrde stuga ett år med hade otur för valde utan toa och det stank kiss utanför. Annars är campingen trevlig och så nära till parken. Ett tips! Köp inträde till Furuvik när ni bokar, då slipper ni entrékön! Vi kör också Furuvik i år men det blir hotell. Älskar Furuvik i vår familj!

37 år. Har en 06a och en 08a sedan tidigare. Väntar barn m BF 1 november. Bor i norrort, Sthlm.
  • MeJustMe

Kolla annars efter boende i gävle, tåget stannar ju precis utanför entrén till furuvik.

Svar på tråden Furuvik, Pris??