• anna7901

Blödning i ruvar dag 7

Jag fick en blödning och mensvärk på min 7 ruvar dag fattar inget detta har aldrig hänt förr har ruvat 8 gånger nu. Förra gången fick jag missfall i v 6+3
    Inte ens då hade dessa smärtor. Åt tacos på lördagen magen vred sig mig tarmsmärtor sedan kom även i livmoder och blödning. Är inne på min 4 dag mängden varierar dock.
    Jag kan inte sova t o m brösten slutat ömma . Det blir alltid stora och ömma av allt hormon de ger innan plockning.
    Läser så mina ögon blöder tig ett grav test ruvar dag 8 bara för att kolla.
    Missfall??
    Infektion??
    Orkar inte höra läkare säga stressa inte ?
    Vänta tills test dagen?
    Osv
    Har någon upplevt blödning på ruvar dag 7 som vill dela erfarenhet???

Orolig ruvare
  • Svar på tråden Blödning i ruvar dag 7
  • Joooo01

Ser att denna är ganska gammal.

Hur blev det för dig med denna? Var det mensen som kom ruvardag 7 eller var du gravid?

Jag fick själv en blödning på ruvardag 7 + 8 och har testdag nu i veckan. Undrar om de var mensen som kom eller om det var något annat...

• Stockholmsmilen

Började blöda RD 8 sist, oaktat Progesteron. Det var mensen som kom. Andra gånger har det varit RD 9 och 10.

• Längtar12345

Hej. Jag är gravid i vecka 37 med äggdonation. Jag hade flera små tidiga blödningar typ spottings, både underruvartiden och efter jag testat positivt. Även en större blödning då jag trodde det var kört. Men där pickade ett litet hjärta i vecka 8 på ultraljud. Lycka till alla kämpande!

Svar på tråden Blödning i ruvar dag 7