Hur ska jag få honom intresserad igen?
Hej!
För många år sen träffade jag en man. Vi lärde känna varandra året efter. En kväll för 5 år sen kysstes vi. Lite kort där efter tappade vi kontakten.
För snart 2 år sen återupptog jag kontakten och vi började höras en del till och från. sågs någon enstaka gång och strulade. Sen för ca 1 år sen fick vi bättre och bättre kontakt. Sen började vi ses mer och mer och han verkade väldigt intresserad. Sen tillochfrån uppstod små konflikter som jag inte riktigt kunde hantera. Ena gången stack ja utomlands en weekend för ja tyckte han var dum och träffade en annan kille. Hur mkt av den delen vet jag inte om han vet. Dock la ja upp bilder från resan även på personen på facebook. Sen kom ja tillbaka igen och vi började lösa den konflikten och träffades. Sen tyckte jag att han började höra av sig för sällan och flyttade 7 mil bort. Vet inte om han vet att han var en bidragande orsak i det. Han stod istället som ett frågetecken när ja berättade om flytten. Dock fanns anledning till flytten för att minska pendlings avstånd osv. Mitt i det började vi tappa kontakten igen. lite för ja var sur och inte ville höra av mig och han var dålig på det.
Nu har vi för några veckor träffats igen. Den här gången är han nu istället totalt omöjlig på att höra av sig. Vilket får mig att känna att han inte är det minsta intresserad.
MEN när vi ses är han extremt gullig och så mot mig. Är väldigt noga med att ja ska må bra och ha det bra eller hur man nu säger. Ja ska gilla filmen vi ser och ja allt sånt.
Men ändå kommer tanken att han inte vill ses mer. Men ja har alltid haft ett stort intresse för denna man och vill inte riktigt släppa honom,
Hur ska jag bygga upp intresset hos honom igen? Eftersom ja inte lyckats släppa honom på så många år är det ju något som gör att ja antingen måste ledsna på honom eller helt enkelt vara med honom. Har någon här några som helst råd?