• Kaisa01

    Förskola i Handen

    Hej!

    Jag måste välja förslola för barnet. Vilken är bättre  i Handen, Syrenen eller Björken ( Pysslingen)?

  • Svar på tråden Förskola i Handen
  • Amanda84

    Hej!

    Du måste nog specificera vilken stad du letar förskola i om någon skall kunna hjälpa dig. :)

  • Sara7711

    Syrenen skulle jag säga, de som jag känner har sina barn där nu är nöjda

    Björken är sisådär vad jag har hört., har varit en del strul iaf på vissa avdelningar.

    Nu går mina barn i skolan, men skulle jag välja mellan de två så skulle jag välja Syrenen!

  • Sara7711
    Amanda84 skrev 2014-05-16 20:43:09 följande:

    Hej!

    Du måste nog specificera vilken stad du letar förskola i om någon skall kunna hjälpa dig. :)


    Handen ligger i Haninge utanför Stockholm
  • Amanda84

    Okej, det var ju inte så lätt att veta. Hade TS skrivit Handen i Haninge så hade det varit lättare att förstå. Nu trodde jag att hon menade avdelningen Handen, eftersom hon skrev "Handen, Syrenen och Björken."

    Det blev ungefär lika knasigt som när någon berättade om en grej som hade inträffat på Fridhemsplan varpå jag far ut genom dörren och glor (eftersom jag bodde där då) men personen i fråga menade Fridhemsplan i Stockholm och inte i Malmö. Inte så jäkla lätt för mig att veta att det finns ett ställe i Stockholm som heter likadant.

Svar på tråden Förskola i Handen