Jag har Histrionisk personlighetsstörning, snälla hjälp mig!
Det är så pinsamt. Men det är sanningen. Jag har ett fruktansvärt behov av uppmärksamhet, ljuger mig ofta till den(både fysiskt och psykiskt). Det kan vara alltifrån att göra en teater rent ut sagt, där jag får kraftig panikångest(tror dom) till att jag kan hitta på en händelse som inte ens har inträffat. Alla går på det jag både säger och gör.
Folk uppfattar mig som en otroligt ambitiös, smart, rolig och väldigt socialt fungerade i många situationer. Inte så som jag egentligen är - Lurig, älskar drama, gör vad som helst för att få uppmärksamhet, kan manipulera varenda människa osv...
Jag går till BUP, men av andra orsaker. Är bla. diagnostiserat Emotionell Instabil personlighetsstörning och ADHD. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag måste få rätt hjälp. Jag är 100% säker att jag har Histrionisk personlighetsstörning, utan tvekan. Finns det någon medicinsk hjälp och någon terapi som funkar??
Och ja, detta är som sagt oerhört pinsamt och känsligt för mig. Jag kan inte leva mer med mig själv på det sätt som jag håller på med.