• emelyn

Kilklack med bubbla!!!Hjääälllp!Nu

Jag söker efter ett par sandaler som va inne mellAn 98-99 har jag för mig. De är som sagt sandaler me kilklack o i kilklacken är det som en bubbla i plast. spännena är resår. snälla är det någon som vet vilka jag menar? o var/om man kan få tag i dessa???tack på förhand

????
  • Svar på tråden Kilklack med bubbla!!!Hjääälllp!Nu
  • Styrox
    emelyn skrev 2014-05-18 20:59:42 följande:
    Jag söker efter ett par sandaler som va inne mellAn 98-99 har jag för mig. De är som sagt sandaler me kilklack o i kilklacken är det som en bubbla i plast. spännena är resår. snälla är det någon som vet vilka jag menar? o var/om man kan få tag i dessa???tack på förhand
    Kan du berätta lite mer om dem?
    Ungefär hur mycket kostade dem? Märke/butik? Material? Färg?
  • emelyn

De fanns på Din sko har jag för mig.Kom ut i svart grått och blått.Fanns säkert i fler färger. dom va relativt höga. Sen vet jag faktiskt inte mkt mer:(

• emelyn

Blev osäker på om det ens va din sko nu när jag tänker efter:/

• Styrox
    emelyn skrev 2014-05-18 21:27:08 följande:
    Blev osäker på om det ens va din sko nu när jag tänker efter:/
    Okej, men hur såg bubblan ut? Var kilklacken genomskinlig med en luftbubbla i?
    Försök rita dem i paint
  • emelyn

Nä klacken eller sulan var väl i gummi o i mitten på baksidan av klacken va bubblan.nä den va inte genomskinlig. haha nä kommer aldrig klara av det i paint haha är kass på att måla

• Styrox
    emelyn skrev 2014-05-18 21:41:13 följande:
    Nä klacken eller sulan var väl i gummi o i mitten på baksidan av klacken va bubblan.nä den va inte genomskinlig. haha nä kommer aldrig klara av det i paint haha är kass på att måla
    Typ såhär??

• emelyn

nä utan bubblan som jag kallar den haha sitter typ fastklistrad på utsidan . fan va kass jag e på o förklara

• Styrox
    emelyn skrev 2014-05-18 21:58:17 följande:
    nä utan bubblan som jag kallar den haha sitter typ fastklistrad på utsidan . fan va kass jag e på o förklara
    Ja det är du.
    Det skulle underlätta med en illustration faktiskt.
  • emelyn

försökt ladda upp en bild där jag föraökt måla men det går ej

• emelyn

de e nån plast grej på klacken vet inte va det e.men kommer npg aldrig hitta dom skorna igen.tack ändå:)

• emelyn

Hjälper det om jag säger att spännen på sandalerna va kardborreband ?????

Svar på tråden Kilklack med bubbla!!!Hjääälllp!Nu