• kattenlisa

Tips på bra försäkring!

Har endast hemförsäkring, den är hos if. 

Men måste nu försäkra mina två katter, och min iphone också, vart?!?!

Min iphone har jag inte försäkrad hos telenor då jag hade min förra och den blev stulen på jobbet men dom tyckte de va mitt fel så jag fick inget för det. Därför är den inte försäkrad där. 

Så, några bra tips? 

Hört att agria är bra för katter. 

• Svar på tråden Tips på bra försäkring!
  • MonaSundin

Lägg på drulle på hemförsäkringen om du inte har det, och vips så är iphonen och alla andra saker försäkrade.

Agria har jag på min kissemiss.

• kattenlisa
    MonaSundin skrev 2014-05-18 21:26:18 följande:
    Lägg på drulle på hemförsäkringen om du inte har det, och vips så är iphonen och alla andra saker försäkrade.

Agria har jag på min kissemiss.

Okej kan man skaffa det bara sådär.. ska ringa imon då! 
    ja jag har hört bra om det, ska ta kontakt med dom igen. Men kan inte ha nåt alldeles för dyrt :/

• MonaSundin
    kattenlisa skrev 2014-05-18 22:08:07 följande:

Okej kan man skaffa det bara sådär.. ska ringa imon då! 
    ja jag har hört bra om det, ska ta kontakt med dom igen. Men kan inte ha nåt alldeles för dyrt :/

Ja man kan skaffa bara så där. Kostar typ en 50lapp i månaden. Går att göra via webben eller telefon.

Angående kattförsäkring kan det vara svårt att få om katterna är gamla. Man ska helst skaffa när de är pyttesmå.
  • kattenlisa
    MonaSundin skrev 2014-05-18 22:13:31 följande:
    Ja man kan skaffa bara så där. Kostar typ en 50lapp i månaden. Går att göra via webben eller telefon.

Angående kattförsäkring kan det vara svårt att få om katterna är gamla. Man ska helst skaffa när de är pyttesmå.

Oj då ska jag testa med en gång! Tack! 

Hmm.. mina är snart ett år! :(

Svar på tråden Tips på bra försäkring!