• UrbanRave

Vart någonstans får man tag i dessa?

Jag var ute och lekte med sonen i lekparken och träffade på en annan pappa där.
    Jag fick se att han hade ett armband som såg rätt schysst ut, jag frågade om det och han sa att detta var ett armband som var flätad utav fallskärmslina?
    Dessa har tydligen blivit ganska vanliga men jag har aldrig sett dessa förut och undrar nu om någon vet vad dessa armband heter eller ännu bättre, kanske hade en sida som man kan kolla och köpa ifrån?

Tacksam för hjälp! :)

• Svar på tråden Vart någonstans får man tag i dessa?
  • AnnaKarinJulin

Google på "paracord armband"

Eller så köper du vanligt paracord och följer en guide på youtube. Det är lätt och kul!

Finns på tradera, ebay, amazon, säkert hobbex också. Sök bara på "paracord".

• UrbanRave
    AnnaKarinJulin skrev 2014-05-19 21:25:36 följande:
    Google på "paracord armband"

Eller så köper du vanligt paracord och följer en guide på youtube. Det är lätt och kul!

Finns på tradera, ebay, amazon, säkert hobbex också. Sök bara på "paracord".
    Paracord armband var rätt! :)
    Är tyvärr lite för lat att göra dessa själv men tack för svaret!
  • UrbanRave
    Stormorsan skrev 2014-05-19 21:34:47 följande:
    Billigast har jag hittat på Aliexpress. 
    Tack för tipset! Men skulle helst vilja beställa från Sverige :)
  • UrbanRave
    ziliana skrev 2014-05-19 21:58:19 följande:
    Låter som det är paracordarmband du sätt, här finns en sida som har lite olika varianter som passar både killar och tjejer :)
    paracordband.tictail.com/
    Tack för tipset! Hittade exakt det armband som den killen jag pratade med hade. :)
Svar på tråden Vart någonstans får man tag i dessa?