• Anonym (Sex)

Sexsnack

Min tjej pratar sex med andra killar. Det ena leder till det andra, tillslut vet killarna vad min tjej gillat, ex suga kuk, vilken vibrator hon använder, viilka sexställningar hon gillar osv. Hon berättar sedan ca hälften till mig om vad de har pratat om. Inte allt utan det hon tycker hon skan berätta. Sen får jaghöra av killen hon pratat med att han vill ha en tjej som min som älskar suga kuk. Och just den saken har jag då inte fått vetskap om och blir undrandes hur fan han kunde veta va min tjej gillar. Dessutom tar killarna för sig av hennes öppenhet och frågar om hon gillar deepthroat, frågar om hon vill ha hans 22 cm kuk, dasskar till henne i rumpen osv. Jag gillar inte att hon är så öppen men vill inte begränsa henne så jag låter bli att säga nåt. Utsätter hon sig för att det kan bli fel eller råka ut för nåt med tanke på hur de flesta killar fungerar?

• Svar på tråden Sexsnack
  • Anonym (hmm)

Det kan vara både och, jag brukar ha diskussioner om Sex med olika människor men då prata om Vad jag och min man göra, jag är även noga med att jag inte är intresserad av att ha något sexuellt med någon annan kille och att jag är nöjd. Prata med henne och fråga hur det kommer sig att hon har dessa diskussioner med de killar hon prata med. Personligen har det för min del varit för att få råd och idéer hur jag skall kunna tillfredställa min man mer. Det har funnits de killar som inte fattat att jag inte vart intresserad men de har jag slutat skriva med.

• Anonym (dom flesta killar....)

Du drar själv dina gränser för vad du anser vara okay. Ta en ställning utefter ditt eget välmående!

Gillar du inte vad hon gör, säg ifrån eller förlika dig. Vad du än gör så gå inte och älta och må dåligt i tystnad. Till slut svämmar du över och då blir det bara värre om det byggs upp.

Sen tycker jag att man gott kan vara.öppen med sex. Men den detaljrikedom du beskriver är inte okay för min del (där konversationen innehåller förslag som smisk och 22cm kuk).

• Anonym (hmm)

Det är ju en stor skillnad att diskutera vad du ska göra med någon annan och hur det ska gå till eller att ha en öppen diskussion om sex. Men absolut bör ni hitta en gräns som är lagom För er och en där det inte känns att någon trampar över för att bli sårad på det sättet är inte roligt alls. Det skall ju vara en gemensam överenskommelse mellan er.

Svar på tråden Sexsnack