• Anonym (Kvinna, 34 år)

Finns någon bra sida för att hitta likasinnade?

Hej! Jag undrar om ni kan tipsa mig om någon bra hemsida där man kan få kontakt med vanliga, snygga, trevliga tjejer som liksom jag vill utforska det där med trekant. Jag har pratat med min man om detta och han är införstådd i att det vore nåt att pröva innan man dör, men de sidor jag hittar verkar så råa. Jag är mest ute efter att hitta nån som kanske vill ta en drink, se om vi klaffar och om det sedan leder nån vart. Folk på nätet verkar så luttrade, men det måste ju finnas fler som mig, som bara är nyfikna och vill pröva tanken? Tacksam för tips! (Råd och moralkakor kring själva trekanten undanbedes)

Vänliga hälsningar,
    Nyfiken kvinna

• Svar på tråden Finns någon bra sida för att hitta likasinnade?
  • Anonym (l)
    Anonym (Kvinna, 34 år) skrev 2014-05-20 21:56:38 följande:
    Hej! Jag undrar om ni kan tipsa mig om någon bra hemsida där man kan få kontakt med vanliga, snygga, trevliga tjejer som liksom jag vill utforska det där med trekant. Jag har pratat med min man om detta och han är införstådd i att det vore nåt att pröva innan man dör, men de sidor jag hittar verkar så råa. Jag är mest ute efter att hitta nån som kanske vill ta en drink, se om vi klaffar och om det sedan leder nån vart. Folk på nätet verkar så luttrade, men det måste ju finnas fler som mig, som bara är nyfikna och vill pröva tanken? Tacksam för tips! (Råd och moralkakor kring själva trekanten undanbedes) Vänliga hälsningar, Nyfiken kvinna
    Moralbullar då? :)

• Anonym (k)
    Anonym (Kvinna, 34 år) skrev 2014-05-20 21:56:38 följande:
    Hej! Jag undrar om ni kan tipsa mig om någon bra hemsida där man kan få kontakt med vanliga, snygga, trevliga tjejer som liksom jag vill utforska det där med trekant. Jag har pratat med min man om detta och han är införstådd i att det vore nåt att pröva innan man dör, men de sidor jag hittar verkar så råa. Jag är mest ute efter att hitta nån som kanske vill ta en drink, se om vi klaffar och om det sedan leder nån vart. Folk på nätet verkar så luttrade, men det måste ju finnas fler som mig, som bara är nyfikna och vill pröva tanken? Tacksam för tips! (Råd och moralkakor kring själva trekanten undanbedes) Vänliga hälsningar, Nyfiken kvinna
    Bodycontact.se :)?
  • Anonym (Håller med)

Vi är ett par som är ute efter samma sak . Vi söker även vi en tjej ??

Inga jävla skrap te tjejer utan lite klass som vi .

Dok en tjej som gillar det lite hårdare ålder mellan 20-37 typ vi är mellan 25-28

• Anonym (Kvinna, 34 år)

Body contact verkar mest vara för luttrade män... Söker nåt mjukare forum. Eller klubb? (Stockholm) Tacksam för fler tips!

• kramin

Singeltjejer som kan tänka sig att ha trekant med ett par är oftast mer luttrade. De där "likasinnade" som är lite nyfikna men försiktiga, de vill ha trekant ihop med sin pojkvän. Så om du inte vill ha trekant med ett annat par utan din pojkvän, så har du större chans att hitta nån i samma situation om du söker en fyrkant. Par som vill träffa ett annat par för att tjejerna ska vara med varandra och killarna bara med sin egen partner är betydligt vanligare än singeltjejer som vill vara med ett oerfaret par.(Jag säger inte att det är omöjligt att hitta en singel tjej, bara att det är svårare.)

• Anonym (Kvinna, 34 år)

Tack för bra svar... det är nog så va... Får se vad som kan tänkas dyka upp : )

Svar på tråden Finns någon bra sida för att hitta likasinnade?