• Cis

Naturkunskap 2 Slutprov NTI orolig i själen ;)

Jag har pluggat NK nu under våren och på fredag är det dags för slutprov.

Jag är lite nervös. Har inte skrivit ett jäkla prov sen i gymnasiet och har ingen aning om vad som väntar mig.

Hittar ju inte något på Google som kan ge mig en ledtråd.

Hur är det uppbyggt? Är det väldigt svårt?

Det hade varit lugnande att ha någon hum åtminstone.
    Det måste väl finnas någon som vet och bara kan ge mig en ledtråd så jag kan sova lugnt? :)
  • Svar på tråden Naturkunskap 2 Slutprov NTI orolig i själen ;)
  • UniqueSnowflake
    Cis skrev 2014-05-21 10:51:37 följande:
    Ingen? :(
    Nej, ingen. Pga ditt nick som är lika larvigt som "hen".
    Men blåsippa kanske har några bra förklaringar eftersom hon ska ha provet idag...
  • Cis
    UniqueSnowflake skrev 2014-05-21 11:41:05 följande:
    Nej, ingen. Pga ditt nick som är lika larvigt som "hen".
    Men blåsippa kanske har några bra förklaringar eftersom hon ska ha provet idag...
    Haha är du dum på riktigt? Jag heter Cecilia. Kallas Cissi och Cis!!
  • UniqueSnowflake
    Cis skrev 2014-05-21 19:05:51 följande:
    Haha är du dum på riktigt? Jag heter Cecilia. Kallas Cissi och Cis!!
    Jaha ok, det betyder också "cisnormativ" eller nåt sånt och är ett ord man ska använda istället för "heteronormativ" eller nåt sånt.
  • UniqueSnowflake

Men nog om det, hur gick proven!

• Cis
    Blåsippa2012 skrev 2014-05-21 11:19:10 följande:
    jag har det idag Skrattande
    Vad kul :D Hur gick det? :) Hoppas det gick bra för dig.
    Va det väldigt svårt?
  • Cis
    UniqueSnowflake skrev 2014-05-21 19:07:06 följande:
    Jaha ok, det betyder också "cisnormativ" eller nåt sånt och är ett ord man ska använda istället för "heteronormativ" eller nåt sånt.
    Oj. Aldrig hört talas om. Men då förstår jag dig. Kändes som ett konstigt påhopp ;)
  • Cis
    UniqueSnowflake skrev 2014-05-21 19:07:06 följande:
    Hmm vem fan kom på det löjliga ordet Skrikandes Känns sådär att bli kallad Cis nu ju. Tur att de flesta kallar mig Cissi. Och jag tror inte det är många som känner till det ordet faktiskt.
  • UniqueSnowflake
    Cis skrev 2014-05-21 19:09:46 följande:
    Oj. Aldrig hört talas om. Men då förstår jag dig. Kändes som ett konstigt påhopp ;)
    Ja förlåt att jag var så aggro.

• studerande1

hej!

Jag sitter i nästan samma sits, då jag ska göra en prövning i Nk B på fredag. Ja hur gick det,? har du tips på vad man ska plugga extra inför? upplägg?

Tack

• Scratt

Åh jag favoritar då jag också snart ska göra en prövning i det

• Nejra

Jag har slutprovet på fredag. Hur gick det för dig Cissi? Var det svårt? Baserades det på uppgifterna man gjort? Tacksam för svar.

• Cis

Haha jag kände mig inte redo så jag flyttade kursslut till idag. Så nu ligger jag och läser på in i det sista.

Svar på tråden Naturkunskap 2 Slutprov NTI orolig i själen ;)