• Tessan7907

Jag vill donera mina ägg

Jag har gjort två äggdonationen på rmc och vill nu donera ägg privat till par som väntat länge.. Första äggplocket gav 16 ägg och andra äggplocket 28 ägg, jag är frisk och har gått igenom alla prover:)

• Svar på tråden Jag vill donera mina ägg
  • pimpen

Hej!
    Tänk om det fanns lite fler som du.Jättefint att du gör detta.
    Vi är ett par som kämpat i några år nu,efter missfall,utomkvedshavandeskap och utredning visade det sig att jag har för få ägg så endast äggdonation återstår.
    Dessvärre fyllde jag precis 40år och måste åka till Finland,väntetiden är lång om man inte har en egen donator.
    Om du kan tänka dig att åka till Finland får du gärna höra av dig till oss.

• Smulan78

Hej!
    Jag såg precis ditt inlägg och blev väldigt glad! Så härligt att se att det finns folk som själva tar initiativ till att hjälpa oss som inte har det lika lätt att få barn. Vi ska få göra äggdonation på Karolinska i Stockholm, men behöver skaffa en egen donator (som donerar till någon annan i kön) för att vi ska få chansen. Vårt problem att våra vänner antingen har passerat åldersgränsen, själva försöker få barn/är gravida/ammar och därför inte kan donera. Ditt inlägg är ju ett par månader gammalt, men om det är så att du fortfarande skulle vilja donera ägg så skulle vi bli enormt tacksamma om du skulle vilja hjälpa oss. Hör av dig till mig i så fall.

Svar på tråden Jag vill donera mina ägg