• Anonym (Ts)

Finns det någon synsk/medium som kan se min framtid?

Är det någon synsk som kan se hur mitt liv kommer bli inom den närmaste framtiden, kommer min relation med mannen jag älskar fortsätta eller kommer jag behöva förbereda mig på ett liv som ensam?

• Svar på tråden Finns det någon synsk/medium som kan se min framtid?
  • Vitrysk hockeyhjälte

Nej, det finns det inte. Du får göra som vi andra; vänta och se hur det blir.

(Det är med detta inlägg inte min mening att vara sarkastisk, utan helt enkelt mitt sätt att uttrycka sanningen.)

Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Anonym (Real life)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-05-22 12:28:40 följande:
    Nej, det finns det inte. Du får göra som vi andra; vänta och se hur det blir. (Det är med detta inlägg inte min mening att vara sarkastisk, utan helt enkelt mitt sätt att uttrycka sanningen.)

• Anonym (Ts)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-05-22 12:28:40 följande:
    Nej, det finns det inte. Du får göra som vi andra; vänta och se hur det blir.

(Det är med detta inlägg inte min mening att vara sarkastisk, utan helt enkelt mitt sätt att uttrycka sanningen.)

Väl rutet! Hade vart skönt med en genväg, men som du säger så är det inte så enkelt alla gånger.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Anonym (Ts) skrev 2014-05-22 12:33:00 följande:

Väl rutet! Hade vart skönt med en genväg, men som du säger så är det inte så enkelt alla gånger.
    Det finns inga genvägar, varken till det perfekta ljudet eller någonting annat. Skönt att du inser detta och att det inte blev den vanliga drapan om "min sanning och din sanning" och "trångsynta skeptiker" man normalt får när man opponerar sig mot medium och dylika kvacksalvare.
  • Anonym (Ts)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-05-22 12:36:02 följande:
    Det finns inga genvägar, varken till det perfekta ljudet eller någonting annat. Skönt att du inser detta och att det inte blev den vanliga drapan om "min sanning och din sanning" och "trångsynta skeptiker" man normalt får när man opponerar sig mot medium och dylika kvacksalvare.

Jag vill se mig själv som en rationell person, men när frustrationen tar över så gör man inte alltid det huvudet rationellt säger åt en att göra ;) Jaja nu har jag prövat iaf!
  • Anonym (Bs)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-05-22 12:36:02 följande:
    Det finns människor som kan se mer än andra. Jag gick en gång en utbildning med en kvinna från ett annat land. En dag talade hon om för mig att jag kommer att träffa 3 män. Den förste ska jag akta mig för, den andre är utländsk och glad i sprit men den tredje blir min man. Det har stämt så långt.
  • Elsa38
    Jag tror att vissa människor har en speciell formåga att se och förutsäga framtiden
    Jag känner en person som hjälpte mig med min man när vi hade litte problem och han förutsåg vilket pris ska jag erbjuda och vad ska jag säga för att vinna budgivning ett hus som jag ville köpa, jag gjörde precis som han sa och jag vann budgivningen och betalde precis det pris som han sag. Han hjälper också människor med cancer och andra hälsoproblem.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Elsa38 skrev 2014-06-01 12:51:42 följande:
    Jag tror att vissa människor har en speciell formåga att se och förutsäga framtiden
    Jag känner en person som hjälpte mig med min man när vi hade litte problem och han förutsåg vilket pris ska jag erbjuda och vad ska jag säga för att vinna budgivning på ett hus som jag ville köpa, jag gjörde precis som han sa och jag vann budgivningen och betalde precis det pris som han sag. Han hjälper också människor med cancer och andra hälsoproblem.
    Sånt där gör mig förbannad. Kvacksalvare som skor sig på att "hjälpa" folk med cancer är bland de lägst stående livsformerna som finns.
  • kenneth768768

Saida kan hjälpa dig. Sätt in 1000kr på mitt konto så ska jag berätta hur du kommer i kontakt med henne. Jag inboxar.

• Anonym (Ts)
    kenneth768768 skrev 2014-06-02 17:40:37 följande:
    Saida kan hjälpa dig. Sätt in 1000kr på mitt konto så ska jag berätta hur du kommer i kontakt med henne. Jag inboxar.

Ja men självklart! Varför inte 2000 så kanske min lycka dubblas ;)
Svar på tråden Finns det någon synsk/medium som kan se min framtid?