• honungmannen

Sexiga kläder, fetisch

Jag är seriöst intresserad av vad det är man tänder på när det gäller strumpor med höfthållare/stay-ups..

Jag vet att vissa tänder på att se tår i nylonstrumpor men gäller det även strumpbyxor?

Vad är det som triggat igång en, är det att det finns naken hud?

Eller är det så enkelt att det är porren som gjort att många män helt enkelt gör ngn slags parallell?

Finns det kvinnor som tänder på att ha på sig dessa plagg, även i vardagen?

• Svar på tråden Sexiga kläder, fetisch
  • Mamori

Njä. Jag brukar ha stay ups i vardagen eftersom strumpbyxor är så obekvämt. Ser inget sexuellt i det. Men om jag haft en partner som tände på det så skulle jag nog också börja tända på det efter ett tag Drömmer

• honungmannen

Coolt, du bär stay-ups för din egen skull. Ålder?

Mamori skrev 2014-05-22 18:30:43 följande:
    Njä. Jag brukar ha stay ups i vardagen eftersom strumpbyxor är så obekvämt. Ser inget sexuellt i det. Men om jag haft en partner som tände på det så skulle jag nog också börja tända på det efter ett tag

• Mamori
    honungmannen skrev 2014-05-22 18:33:23 följande:
    Coolt, du bär stay-ups för din egen skull. Ålder?
    Ja, det är ju superbökigt att gå på toa med strumpbyxor, det blir fula märken i midjan av dem som syns igenom ibland och dessutom så tycker jag det är svårt att hitta rätt storlek. Jag är rätt smal så de som passar i bredd är oftast för korta. Stay ups är superbra och praktiskt Glad Jag är 33 men har använt det sedan jag var typ 16 Drömmer
  • honungmannen

Och dessutom läckert att se o veta...win-win för dig o din man..

Mamori skrev 2014-05-22 18:45:33 följande:
    Ja, det är ju superbökigt att gå på toa med strumpbyxor, det blir fula märken i midjan av dem som syns igenom ibland och dessutom så tycker jag det är svårt att hitta rätt storlek. Jag är rätt smal så de som passar i bredd är oftast för korta. Stay ups är superbra och praktiskt Jag är 33 men har använt det sedan jag var typ 16

• honungmannen

Har du ngn teori varför så många män tänder på det?

Mamori skrev 2014-05-22 18:30:43 följande:
    Njä. Jag brukar ha stay ups i vardagen eftersom strumpbyxor är så obekvämt. Ser inget sexuellt i det. Men om jag haft en partner som tände på det så skulle jag nog också börja tända på det efter ett tag

• Anonym (Man)

Alla former av nylonstrumpor är snyggt och attraktivt, ju tunnare desto bättre. Det är kanske något med det halvt genomskinliga, de både döljer och visar på samma gång, samtidigt som det är något exklusivt kvinnligt över det hela.

• Pussan

Absolut tänder jag på att ha stayups eller strumpor med höfthållare o även andra sexiga outfits. Det är det ultimata kvinnliga, det utmanande, en naken rumpa till stayupsen osv, det är porrigt och härligt...
    helt enkelt
    Och så blir ju karlarna SÅ kåta, det är väl härligt?

• blixtmannen

Tänder mest på att smeka och slicka musen på tjejer utan trosor med strumpbyxor på

Svar på tråden Sexiga kläder, fetisch