Min kille sa att mitt fitthål sitter långt ner under tjafs....
Ohhhh jag är så arg! Jag hatar min killes försvarsmekanismer han använder så fort han känner sig utmanad.
Idag hade jag och han ett tjafs fast med små bokstäver så inte det andra sällskapet skulle höra oss. Men det slutade aldrig och när jag började sätta honom på plats så höjer han rösten mot mig. Nu började sällskapet märka att vi tjafsade. Försökte tysta ner honom men han slutade aldrig. Till slut säger han "jaja bara så du vet så sitter ditt fitthål längre ner än vad det ska".... Jag vet inte om de andra hörde det, men oavsett blev jag väldigt arg och ledsen. Jag sa inget, utan vände enbart ryggen och gick hem så han i fred kunde gotta sig med det han just hade sagt.
Är så arg nu. Ångrar att jag inte örfilade honom, men sen tänker jag att jag inte är lika omogen som honom. Ohh...vad ska jag göra hatar när han håller på såhär...
Sen vill jag även förtydliga för er att mitt fitthål inte alls sitter lägre ner än vad det ska. Det stämmer inte - jag lovar er! Den idioten ljuger bara så ni ska inte tro på det han sa. Han sa så bara för att "vinna fighten". Okej. Så de är INTE som han säger!!!!! Mitt fitthål är fullt normalt!