LPG-apparat. endermologie. Någon som testat?
Har någon testat endermlogie? Fungerar det?
Har någon testat endermlogie? Fungerar det?
Tycker ni det är känsligt att svara offentligt kan ni skicka ett meddelande till min inbox. Jag vill veta om det fungerar med endermologie.
Ingen? Någon som testat vanlig bindvävsmassage då?
Jag har testat, helt fantastiska resultat. Blev så imponerad att jag köpte in en egen apparat och kör behandlingar sjäv numera.
Är inte sådana apparater skitdyra? Vad kostade den?
Maskinen var jättedyr. 225 000 plus moms, men nu har jag fulltecknat på den salong som jag hyr in mig på. Funderar på att utöka, får se hur det blir. Kolla gärna in: www.umeakroppscenter.se Har precis börjat med sidan så den är inte klar men lite info finns.
Här har du en gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-4-46/m3487097.html
Pokergirl
Tack så jättemycket för hjälpen. jag var på en sådan behadling idag och det var jätteskönt. Om det inte hjälper mot celluliterna är det årminstone bra och skön massage.
Lycka till med din verksamhet!
Nu har jag gjort 13 behandlingar och jag har lika många celluliter som innan. Det verkar vara bullshit och bortkastade pengar. Visst är massagen skön, men för så mycket pengar tar jag hellre annan sorts massage.
Far jag fraga hur mycket det kostade ca?
En behandling på 15 gpånger kstar normalt ca 7000 kr. Jag köpte i samband med ett öppningserbjudande. Det kostade 3900kr. jag köpte två behandlingar så jag har över hälften kvar. men en behandling ska ju egentligen räcka. Är jättebesviken.
skånetös i väst> Låter tråkigt, men man börjar ju undra om hon som genomför behandlingen gör rätt?! Mina kunder är jättenöjda, dom har sett resultat redan efter några gånger. Hon/han som genomför behandlingen, på vilket sätt gör hon/han, olika rörelser eller bara fram och tillbaka, lugnt eller hastigt, känner du att maskinen "tar på djupet"?
Pokergirl
Nej, jag tycker maskinen tar ytligt och när jag påpekat att jag tycker den "suger svagt" säger hon att den inte ska ta hårdare för då tar det på musklerna och det ska det inte göra säger hon. Det känns meningslöst att ligga där och ta sig hela vägen dit. Det kostar ju i både tid och pengar att ta sig dit och tillbaka också.
Hon använder inte samma program hela tiden heller. Hon använder olika program. Gör hon fel? Det känns som om hon borde använda mer av den där "pain cellulite" eller vad det heter..
Låter lite underligt faktiskt. Painful cellulite är för att få igång cirkulationen och just det kör man kombinerat med slimming och localized fat på problemområden.
Maskinen ska ta på djupet, inte bara på ytan. Det ska kännas men inte ta ont. Jag tycker du ska ringa till återförsäljaren av LPG, preswede, och påpeka att salongen inte gör rätt.
Tack för hjälpen, Pokergirl. Det ska alltså kännas men inte göra ont. Ska leta efter telefonnumret till preswede(- eller om du har det kan du kanske skicka det till min inbox?)
Ska se till att de tar högre styrka i fortsättningen. Jag är jättetacksam för din hjälp.