• Anonym (sömnlös)

abort om några timmar!

Kan inte sova å vill egentligen bara skriva av mig, ska göra en abort imorgon klockan 8 på sjukhuset. Är i vecka 14, helt oplanerat gravid och för en vecka sedan helt ovetande om att jag ens va gravid! Ligger bara å räkna ner timmarna tills det är dax :o åhh fyfan :(

• Svar på tråden abort om några timmar!
  • amiofo

Kan bara skicka styrkekram. Hoppas du har någon med dig och även någon somär med dig efteråt. Ta med mobilladdare, kanske ladda mobilen med musik el någon ljudbok. Nu vet jag ju inte hur det går till men tips är att ta med en omgång extrakläder och gärna ha på kläder du trivs i. Vill du så inbox mig.

• Anonym (sömnlös)
    amiofo skrev 2014-05-24 02:45:33 följande:
    Kan bara skicka styrkekram. Hoppas du har någon med dig och även någon somär med dig efteråt. Ta med mobilladdare, kanske ladda mobilen med musik el någon ljudbok. Nu vet jag ju inte hur det går till men tips är att ta med en omgång extrakläder och gärna ha på kläder du trivs i. Vill du så inbox mig.

Tack snälla! :) Jadu, jag vet faktiskt inte heller hur det går till, lite dålig info från barnmorskan där kanske. Om de är bra eller dåligt att inte veta, de vet jag inte :( usch! Heller ingen info om vad jag ska ha med, men extra kläder kan nog va bra, antar man får ta en dusch efteråt om man skulle vilja? Nej fy bubblan! , nu vill jag bara ha detta gjort och över!
  • Hollywierd

Styrke kramar! Har vart med om

Både abort V 18 (tvillingar) mf och ma.. Jobbig sak oavsett :( hur mår du?

• amiofo

Hoppas du fått sova några tim.

Kan ju tillägga att jag avbröt en graviditet någon gång runt v 20. Hade en kompis som hämtade och sen var med nästan hela tiden och sen skjutsade hem mig runt 22 tiden.

Så gärna att någon är med dig plus att du inte kör själv.

• Anonym (sömnlös)
    Hollywierd skrev 2014-05-24 03:00:19 följande:
    Styrke kramar! Har vart med om

Både abort V 18 (tvillingar) mf och ma.. Jobbig sak oavsett :( hur mår du?

Tusen tack! :) Usch ja, jag vet inte riktigt, många tankar som snurrar. Hoppas på att det ska gå någorlunda fort där idag iaf.
  • Anonym (sömnlös)
    amiofo skrev 2014-05-24 05:31:16 följande:
    Hoppas du fått sova några tim.

Kan ju tillägga att jag avbröt en graviditet någon gång runt v 20. Hade en kompis som hämtade och sen var med nästan hela tiden och sen skjutsade hem mig runt 22 tiden.

Så gärna att någon är med dig plus att du inte kör själv.

Ja jag somnade en stund iaf. Dessvärre får jag nog va där själv, har en åttamånaders dotter här hemma som pappan får ha hand om å han är den enda som vet om det här, dumt kanske, kan tänka mig att sällskap är bra, både som stöd och för att tiden ska gå. Tog de hela dagen för dig? :o , uschdå
  • Anonym (D)

Lycka till och hoppas att allt går bra!

• Anonym (sömnlös)
    Anonym (D) skrev 2014-05-24 06:39:25 följande:
    Lycka till och hoppas att allt går bra!

Tack så mycket! :) Det hoppas jag oxå
  • viseversa

Men varför? Du har ju ett barn redan. Att få ett syskon tätt är fantastiskt. V 14 är ganska sent.

• Anonym (sömnlös)
    viseversa skrev 2014-05-24 07:03:04 följande:
    Men varför? Du har ju ett barn redan. Att få ett syskon tätt är fantastiskt. V 14 är ganska sent.

Det är det säkert, men för vår del funkar det inte just nu. Jag håller med, vecka 14 är sent, hade jag vetat om de tidigare hade jag såklart gjort aborten tidigare.
Svar på tråden abort om några timmar!