HJÄLP! Har mitt barn missbildade naglar?
6 av 10 naglar växer
uppåt? är det normalt?
6 av 10 naglar växer
Vissa av mina naglar växer på det viset, har aldrig hört att det skulle vara onormalt =)
Ledsen ser inte vad som skulle vara direkt konstigt ?
Mina växer neråt. Ser ut som otäcka häxnaglar om de blir långa...
Det är normalt och det blir säkert lite mindre uppåt med tiden.. Fast du kan ju inte jämföra med dina, om dina naglar inte är fejk så borde du nog kolla upp det hos en läkare för det ser inte friskt ut om de växer sådär.
Men din nagel är väl inte din egen? Den ser onaturlig ut.
Annars så tycker jag att jag ser det där hos en del barn på jobbet så jag tror inte att det är jätteovanligt.
Din nagel ser knepig ut. Barnets också. Dock tippar mina tumnaglar uppåt på det viset när de blir långa, men inte lika extremt.
Naglar som viker sig ner över fingertopparna är ju inte så tilltalande vackert heller . Så ska nog inte lägga så mycket tid på din dotters naglar det blir nog bra ska du se..
Om det där är din egen nagel skulle du medicinskt sett ha naglar som indikerade lungsjukdom. Googla urglasnaglar. Ditt barns naglar ser helt normala ut för en sådan liten och kommer att bli mer välvda med tiden.
Mina ungars naglar ser ut så. Jag är inte ett dugg orolig för hur det kommer bli i framtiden, det finns viktigare saker att fundera över.
Såhär har min 23åriga syster, ser lite roligt ut O hon har varit lite ledsen för de genom åren.
När hon gjort lösnaglar har naglarna rätat ut sig efteråt, för att sedan återgå till uppåtväxande efter ett par veckor :)
Så där växer makens och 2 av mina barns naglar också.
Problemet är snarare att du är så ytlig att du nästan går bananas över naglar som inte följer normen...
Jag tycker att dina klor ser mer böjda åt fel håll än din dotters naglar. Hon kanske inte ens kommer att vilja ha långa naglar! Hur kan man ens bry sig!?!
Fullt normala naglar.