Jag har inga kläder. Hjälp mig!
Efter att ha tvingat mig själv att tvätta alla kläder jag har, vilket inte var så mycket, har jag nu kasserat typ ALLT! Gamla slitna t-shirts, mitt enda par jeans, som hade stort hål, munkjacka som inte höll ihop någonstans, hittade inte ett enda par maka strumpor i tvätthögen, nästan inga underkläder, det mesta åkte, gammalt som det var, och som sagt, det var inte så mycket från början. Det var nästan så att precis allt rök.
Nu är det så här att jag 1: inte är det minsta bra på mode eller något som har med det att göra 2: får ångest, riktig ångest med hjärtklappning och grejer, av att handla kläder ens online. Klädaffärer ute på stan är fullständigt, sanslöst uteslutet. Så snälla, snälla, hjälp mig att hitta kläder! Och föreslå också gärna hur många av olika plagg men kan tänkas behöva (som sagt, jag hade ett par jeans. Och ett par mjukisbyxor. Framförhållning, vad är det? )
Länka gärna tips!
Behöver ni veta något mer så fråga gärna, och tack så hemskt mycket på förhand. Ni skulle bara veta hur glad jag blir av minsta lilla tips =)