• kickvick

mitt öra prasslar!

hej jag var och badade i går i sjön för att det var så fint väder .Men när jag skulle komma upp från vattnet så kände jag att det var något konstigt  med mitt vänstra öra. först så trodde jag bara att det var ett lock för örat så jag lät det vara. men nu idag när jag vaknade upp så försvann locket men det känn som om att någon strå vid mitt öra och prasslar med ett papper och samtidigt blåser det är svårt att förklara. snälla hjälp jag vet inte vad det är varje gång jag vrider på huvudet så prasslar det till och jag är säker på att det inte är infektion !!

• Svar på tråden mitt öra prasslar!
  • JTo

Du måste ju ha något som har fastnat i örat, åk förbi vc och be dom titta!

• Indianica

Jag får så ibland, vet inte vad det beror på, men det går över. Kan kanske vara lite vätska bakom trumhinnan, du kan testa att tryckutjämna några gånger per timme för att släppa ut vätskan fortare.

• Keiko35

Du har fått vatten i örat. Hoppa på vänster ben samtidigt som du låtar huvudet åt vänster. Oftast rinner det ut då.

• JTo

Plötsligt känner jag mig ganska löjlig med mina vilda (men som tur var oskrivna) föreställningar om exakt vad som skulle kunna finnas i ts öra Glad

• Keiko35
    JTo skrev 2014-05-24 23:53:41 följande:
    Plötsligt känner jag mig ganska löjlig med mina vilda (men som tur var oskrivna) föreställningar om exakt vad som skulle kunna finnas i ts öra Glad
    nu blev man ju nyfiken! Vad är det för vilda föreställningar? Tvestjärtar? Osaliga andar? 
  • JTo
    Keiko35 skrev 2014-05-25 00:03:24 följande:
    nu blev man ju nyfiken! Vad är det för vilda föreställningar? Tvestjärtar? Osaliga andar? 
    Haha snarare det första än det andra men hade jag fått spekulera en stund så hade jag nog kommit dit till slut
  • kickvick
    viseversa skrev 2014-05-24 23:09:20 följande:
    Det är antagligen vatten. Jag kan få så ibland efter bad.
    aa det var nog vatten de prasslande ljudet är borta nu tack för hjälpen iallafall :D
Svar på tråden mitt öra prasslar!